Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 March 2007, 10:30   #1
spiral_design
*****eigenaar
 
spiral_design's Avatar
 
Geregistreerd op: 5 September 2006
Locatie: melkweg
Berichten: 808
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Kun je ook nog gewoon nederlands praten?
Nederlands in Holland is niet het zelfde als in Vlaanderen (als je het nog niet wist, vlaanderen ligt in belgië)
__________________
een homofiele schizofreen heeft met zichzelf genoeg
spiral_design is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2007, 10:31   #2
whateveurrrrrr
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door spiral_design Bekijk Bericht
Nederlands in Holland is niet het zelfde als in Vlaanderen (als je het nog niet wist, vlaanderen ligt in belgië)
  Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2007, 10:33   #3
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door spiral_design Bekijk Bericht
Nederlands in Holland is niet het zelfde als in Vlaanderen (als je het nog niet wist, vlaanderen ligt in belgië)
Holland? Nederland bedoel je. Praat Nederlands zonder dom dialect dan
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2007, 10:35   #4
spiral_design
*****eigenaar
 
spiral_design's Avatar
 
Geregistreerd op: 5 September 2006
Locatie: melkweg
Berichten: 808
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Holland? Nederland bedoel je. Praat Nederlands zonder dom dialect dan
Oké grote jongen
__________________
een homofiele schizofreen heeft met zichzelf genoeg
spiral_design is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2007, 10:39   #5
whateveurrrrrr
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Holland? Nederland bedoel je. Praat Nederlands zonder dom dialect dan
ej moatekej nix tege nen antwarpenoar beginnen hej
das dikke koek oep a bakkes me ale moate vant café
de "zatte'n eddy"
k zienet tusse de vinger veur nekeer
ge meu kontent zen
kzen goe gezind vandoog


joe!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2007, 10:39   #6
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door whateveurrrrrr Bekijk Bericht
ej moatekej nix tege nen antwarpenoar beginnen hej
das dikke koek oep a bakkes me ale moate vant café
de "zatte'n eddy"
k zienet tusse de vinger veur nekeer
ge meu kontent zen
kzen goe gezind vandoog


joe!!!!
Krijg schurft en ga dood ofzo
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2007, 10:42   #7
spiral_design
*****eigenaar
 
spiral_design's Avatar
 
Geregistreerd op: 5 September 2006
Locatie: melkweg
Berichten: 808
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Krijg schurft en ga dood ofzo
__________________
een homofiele schizofreen heeft met zichzelf genoeg
spiral_design is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:16.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.