Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 3,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 12 April 2007, 15:20   #1
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door sandraatje Bekijk Bericht
Ik vind het best dat je reageerd! Maar niet spotten met God!
Bewijs maar eerst dat die bestaat
Citaat:
Origineel gepost door sandraatje Bekijk Bericht
Ik weet dat ik niet alles kan verklaren, maar God zal het me later uitleggen, sommige dingen zijn gewoon niet met het menselijk verstand te snappen!
En daarom begrijp jij het wel of straks pas als die het uitlegt?
Citaat:
waarom worden er geen tussenvormen gevonden?
waarom evolueert de mens nu niet meer door?
Hoe kan er niks zijn en het dan nog ontploffen ook?
De mens evolueert nog door alleen niet met 3000jaar per 10 seconden en niks ontploffen bedoel je denk ik de oerknal. Ik denk wel dat er materie en energie aanwezig was dat de knal heeft gemaakt.
Citaat:
Maar blijven jullie maar lekker in die evolutie theorie geloven hoor!
Zullen we doen
Pakspul is offline  
Oud 12 April 2007, 15:25   #2
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
. Ik denk wel dat er materie en energie aanwezig was dat de knal heeft gemaakt.
Goh, Bernini mysterie gelezen?
insanity is offline  
Oud 12 April 2007, 15:27   #3
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
Goh, Bernini mysterie gelezen?
Nee, maar uit niets komt niets (tenzij je gelovig bent dan kan het resultaat nog wel eens anders zijn)


Maar ik denk wel dat het temaken heeft met dark energy en dark matter.
Pakspul is offline  
Oud 12 April 2007, 19:21   #4
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
De mens evolueert nog door
Er valt over te twisten of de mens nu nog evolueert of niet. Er is namelijk niet meer zo'n selectie druk als vroeger het geval was.
Een evolutionaire ongunstige mutatie draagt in deze tijd niet meer bij aan "survival of the fitest". Maar goed dat is weer een hele andere discussie
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 13 April 2007, 06:58   #5
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer Bekijk Bericht
Er valt over te twisten of de mens nu nog evolueert of niet. Er is namelijk niet meer zo'n selectie druk als vroeger het geval was.
Een evolutionaire ongunstige mutatie draagt in deze tijd niet meer bij aan "survival of the fitest". Maar goed dat is weer een hele andere discussie
Ook al is het geen survival of the fitest, het lijkt me niet dat dan evolutie ineens helemaal stil staat. Ik denk dat het gewoon een andere weg inslaat, bijvoorbeeld bij lichaamshaar dat krijgen mensen ook steeds minder omdat we het niet meer nodig hebben.
Pakspul is offline  
Oud 13 April 2007, 13:02   #6
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Ook al is het geen survival of the fitest, het lijkt me niet dat dan evolutie ineens helemaal stil staat. Ik denk dat het gewoon een andere weg inslaat, bijvoorbeeld bij lichaamshaar dat krijgen mensen ook steeds minder omdat we het niet meer nodig hebben.
Nee dat klopt niet. mensen met minder lichaams haar hebben niet meer kans om te overleven en krijgen ook niet meer kinderen dan de andere mensen.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline  
Oud 13 April 2007, 13:21   #7
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Nee dat klopt niet. mensen met minder lichaams haar hebben niet meer kans om te overleven en krijgen ook niet meer kinderen dan de andere mensen.
Dat zeg ik ook niet, maar omdat we kleding hebben is lichaamshaar niet meer nodig.
Pakspul is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:38.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.