|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hoe kan je misbruik maken van de MAP?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
Volgens mij kon dat voor 5/6 jaar geleden anders nog niet zonder recept bij de Apotheek hoor. Mijn toenmalige vriendin moest daarvoor iig een afspraak maken met de dokter die haar vervolgens een recept mee gaf met uitleg over hoe het te gebruiken.
Later had ze er voordeel bij dat het geregistreerd stond, aangezien ze graag aan de pil wilde (veel last tijdens de menstruatie-periode) en de dokter dus daardoor wist dat ze seksueel actief was en de dokter daarom adviseerde om aan de pil te gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]()
Ja ik was ook in de veronderstelling dat je alleen na een afspraak met de huisarts (en dus op recept) de morning after pil kon krijgen.
Als dat niet (meer) zo is zou ik dat opzich wel verontrustend vinden, aangezien ik bang ben dat meisjes nu sneller zoiets hebben van 'oh dan haal ik de morning after pil wel even', en verder niet echt over de gevolgen nadenken.
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banned
|