|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Guest
|
![]() Citaat:
2 eerst zien dan geloven he? als je eerst ziet dan is er geen geloven. 3 of jammer voor jou...... 4 de gedachte dat alles puur toeval is lijkt mij eerder primitief en meer een denkwijze van anarchie. het niet willen tolereren van een hogere macht... 5 dan heb je of niet goed geluisterd (en snap je er dus helemaal niets van) of jij bent gewoon te koppig.... dan kan ik alleen maar voor je bidden dat God jouw ogen opent. 6 bewijzen dat het niet waar is? zoals? ik ben ze nog niet tegen gekomen.... en het geloof achterhaald?? dacht het niet ![]() 7 jij weet er kennelijk nog niet zoveel van af dus... Maar je zult er van zelf wel achter komen. Ik wens je Gods zegen en liefde toe en hoop en bid voor je dat Hij je de dingen zal laten zien. |
|
![]() |
#2 | |
*****eigenaar
|
![]() Citaat:
en BTW je moet de bijbel niet lezen of kennen of je moet niet bidden om dan pas aanvaard te worden door de "heer", hij zal je wel aanvaarden zoals je bent.
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
"en BTW je moet de bijbel niet lezen of kennen of je moet niet bidden om dan pas aanvaard te worden door de "heer", hij zal je wel aanvaarden zoals je bent."
- daar ben ik het helemaal mee eens... maar het ging hier niet om accepteren maar om het ervaren.... (lees de rest van dit topic dan nog maar eens ![]() |
![]() |
#4 | |||
Super Lid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Is nergens voor nodig joh.
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
de evolutie theorie.... dat is pas iets dat werkelijk nergens op slaat. en van geen kant (macro evolutie dan) klopt. |
|
![]() |
#6 |
Super Lid
|
![]()
Omdat?
#7 | |
Lid
|
![]()
"geloven: 1) een hypothese over een onwaarneembare situatie."
Geloven houd niet in dat je het zeker weet maar dat jij er zelf in geloofd. Dus wat je hier zegt slaat nergends op. Zeker weten is NIET hetzelfde als geloven. Citaat:
en wat noem jij geen orde hebben? jah, en als jij er ook van gehoord zou hebben zou je er meteen vanaf zijn. ![]() in hoofdlijnen hebben ze het over een klomt steen met wat bacteriën en water, het werd een grote organische brei (soep dus). toen kwam de soep tot leven en werd beestjes. die beesten kropen het land op en w8en tot ze mensen werden. ![]() logisch toch? Laatst aangepast door Apollo : 6 August 2007 om 11:01 |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Banned
|
![]()
Naja dat is toch altijd nog beter dan, er is niks en BWHAWAH! er is tijd, energie, materie, leven, complexe wezens en een vrouw die uit een rib is gemaakt.
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
maar dit alles niet uit toeval maar gestuurd door god. vind ik nogsteeds een stuk logischer klinken. bovendien dat "er is niks en BWHAWAH!" slaat eerder op de oerknal waar de evolutie theorie weer op is gebazeerd, dan op het scheppings verhaal. Laatst aangepast door Apollo : 6 August 2007 om 12:16 |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banned
|
![]() Citaat:
Deze oerknal die wij beleven is er maar één in een oneindigheid. http://www.tenthdimension.com/medialinks.php |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Goed, u gelooft dus in de grote knal. Ik weet er niet heel veel van, omdat het me niet veel kan schelen, maar zover ik het me kan herinneren weet ik dat alles in het heelal zich ophoopte in één stipje niet groter dan een lettertje. ![]() Nou wil ik zeggen dat het toen maar één kan draaide en dat alles wat uit de explosie ontstaan is ook die kant op zou moeten draaien. Geinig ideetje over zo'n Big Bang, leuk en aardig, maar dan zit ik met een vraagje. Namelijk: Hoe kan het dan zo zijn dat de planeten niet allemaal één kant op draaien? Gegroet. ![]() |
|
![]() |
#12 | ||
Super Lid
|
![]() Citaat:
Hiermee bedoel ik dat de mensheid gods aarde naar de klote helpt, elkaar naar de klote helpt en god niet eens erkent. Citaat:
![]() Je zou het boekje 'kaas en de evolutie theorie' eens moeten lezen.
![]() |
#13 | |||
Lid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() en dat boekje klinkt als k eerlijk ben ook niet heel erg professioneel ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#14 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Dus wat? Er is een grote gelijkenis tussen de ontdekking van kaas en de werking van de Evolutie Theorie. Het boekje legt goed en begrijpelijk uit wat de Evolutie Theorie inhoud.
![]() |
#15 |
Lid
|
![]() |
![]() |