Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 3,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 5 August 2007, 20:04   #1
spiral_design
*****eigenaar

spiral_design's Avatar

Standaard

het probleem is dat je niet weet of het echt gebeurd is. Ik geloof zelf liever dat er gedeeltes zijn die niet echt gebeurd zijn
Oud 6 August 2007, 10:41   #2
Apollo
Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door spiral_design Bekijk Bericht
het probleem is dat je niet weet of het echt gebeurd is. Ik geloof zelf liever dat er gedeeltes zijn die niet echt gebeurd zijn
Er zijn meerdere dingen die in de bijbel staan waarvoor bewijzen zijn dat ze echt gebeurt zijn,
denk aan: voorspellingen in het oude testament die zijn uit gekomen. en nadat deze zijn uitgekomen zijn de dode zeerollen gevonden. deze zijn verstopt VOOR dat deze dingen gebeurt zijn en toch staan die verhalen erin.

Zelf maken deze feiten me helemaal niks uit aangezien ik deze niet nodig heb om te geloven, ik voel god's aanwezigheid elke dag en als jij je er voor zou open stellen zou je dat op gegeven moment ook wel voelen.
Apollo is offline  
Oud 6 August 2007, 10:49   #3
Pakspul
Banned

Pakspul's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Apollo Bekijk Bericht
Zelf maken deze feiten me helemaal niks uit aangezien ik deze niet nodig heb om te geloven, ik voel god's aanwezigheid elke dag en als jij je er voor zou open stellen zou je dat op gegeven moment ook wel voelen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ivan_Pavlov
Pakspul is offline  
Oud 6 August 2007, 11:04   #4
Apollo
Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
ik heb het over open stellen, dus niet allemaal onzin zitten bedenken waarom dat wel of niet zou kloppen. zo kan ik ook wel verbindingen leggen.

ps. deze link klopt zoiezo niet, tenminste, niet volgends jou. hier zou de prikkel B, god dus in dit geval, er van tevoren wel moeten zijn en jij zegt zelf dat hij bed8 is. hoe verklaar je dat?

Laatst aangepast door Apollo : 6 August 2007 om 11:08
Apollo is offline  
Oud 6 August 2007, 11:12   #5
Pakspul
Banned

Pakspul's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Apollo Bekijk Bericht
ik heb het over open stellen, dus niet allemaal onzin zitten bedenken waarom dat wel of niet zou kloppen. zo kan ik ook wel verbindingen leggen.

ps. deze link klopt zoiezo niet, tenminste, niet volgends jou. hier zou de prikkel B, god dus in dit geval, er van tevoren wel moeten zijn en jij zegt zelf dat hij bed8 is. hoe verklaar je dat?
Op dezelfde manier dat je verliefd kunt zijn zonder dat de andere het weet.
Pakspul is offline  
Gesloten onderwerp

Berichting Regels