|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
Heey Ik ben op zoek naar bladmuziek, met name naar:
Avril lavigne - Knocking on heavens door Krezip - All my life Rihanna - cry Rihanna- unfaithful Als je ook andere leuke nieuwe liedjes in bladmuziek a.u.b. ook sturen naar : marous_svl@hotmail.com! |
|
|
|
#2 | |
|
Guest
|
Citaat:
have fun
Laatst aangepast door nemax : 25 November 2007 om 13:22 |
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
Heeey ,
Ik zoek bladmuziek van Plain White T's - Hey there delilah Iemand?? Alvast bedankt! ![]() Esthermol_@hotmail.com
|
|
|
|
#4 | |
|
Guest
|
Citaat:
Groeten
|
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
Heey! Ik was al een tijdje op zoek naar lyrics van sommige liedjes voor de piano... Ik heb nu wel een lijstje
maar hopelijk kan er toch iemand 1tje doorsturen naar lortjjj@hotmail.comalle liedjes van Tokio Hotel alle liedjes van High School Musical (1 & 2) Air Traffic - Shooting star Rihanna - Shut up and drive Rihanna - Plaese don't stop the music Mika - Relax Mika - Love Today Nightwish - Amaranth Heel erg bedankt! |
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
nickvandevenn@live.nl kun je ok even sturen
|
|
|
|
#8 |
|
Guest
|
Hallo ik ben nog op zoek naar:
Alle leuke soorten kerstliedjes!! (bijv, I would be christmas everyday, all i want for christmas is..., the greatest time of year) maakt niet uit welke! ![]() Sister act - Oh happy day Sister act - Joyful, joyful voor de rest was ik nog op zoek naar: Krezip - All my life (Ik zie al dat heel veel het zoeken) Krezip - I would stay Blof - Alles is liefde Pocahothas - Kleuren van de wind Alica Keys - No one Ilse Delange - The greatest escape Ilse Delange - I love you Tarzan - Voor het eerst HSM2 - I gotta go my own way Jim Bakkum - Doe maar gewoon Jim bakkum - Dapper en sterk Annie de musical - Morgen En andere leuke liedjes pm me maar als je wat hebt
|
|
|
|
#9 |
|
Lid
|
Zou je de bladmuziek van dat liedje ook naar mij willen sturen?
Mijn adres: izie_tollie@hotmail.com Alvast bedankt! |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#11 |
|
Guest
|
Heej
Heeft er iemand et parituur van " I say a little prayer for you" van die film My best friend's wedding ( http://youtube.com/watch?v=lUyFZUKo6u8 ) Zo ja kan je mij dat dan sturen naar hanna_vanden_hoof@hotmail.com ![]() Danku
|
|
|
|
#12 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Lid
|
Citaat:
evalb@live.nl
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Guest
|
hey mensen
ben op zoek naar niet al te moeilijk te spelen liedjes... t liefste rustige als: Volumia - Hou me vast Maria Mena - Miss you love Maria Mena - Fragile Maria Mena - You're the only one Maria Mena - Just hold you Rowwen hèze - (vanalles) Linkin Park - (vanalles) Dukoro Chan theme song James blunt - (vanalles) Hoobastank - crawling in the dark Hoobastank - Running away Hoobastank - Remember me Limp bizkit - Behind blue eyes Simple Plan - Perfect Simple Plan - Untitled Simple Plan - Shut up Simple Plan - Welcome to my life als je een van deze hebt.. zou ik het tof vinden als je ze mailt,, of mij even toe voegt en ze dan stuurt.. Nickvandevenn@live.nl groetjes |
|
|
|
#15 | |
|
Lid
|
Ik zag dat jij op zoek was naar de bladmuziek van Knocking on heavens door van Avril Lavigne. Daar ben ik ook allang naar op zoek. Heb jij inmiddels van iemand een reactie gehad? Mocht je 'm hebben, zou je 'm dan ook naar mij willen mailen?
ilse.gessel@zonnet.nl Alvast hartstikke bedankt! Gr. Ilse Citaat:
|
|
|
|
|