|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
|
![]()
Ik ben op zoek naar de keyboard of piano partituur van Zinloos - Lange Frans/Baas B.
Iemand die me hieraan kan helpen of moet ik het zelf helemaal gaan schrijven? ![]() Overigens wil ik nog benadrukken dat ik giga veel populaire bladmuziek in mijn collectie heb. Dus als je nog op zoek bent naar een bepaald nummertje, stuur me dan een PM en dan kijk ik of ik kan helpen.
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
(alvast heel erg bedankt) |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Heeft iemand toevallig bladmuziek van Youp van't Hek? dan het liefste het liedje Flappie, maar andere liedjes van hem zijn ook goed.... 'K ben al eeuwen aan't zoeken en k'heb nog niks kunnen vinden.... Plz als je iets hebt stuur dan ff mailtje naar Aymohnat@hotmail.com
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik zoek ook piano partituren, maar kvind ze ook nergens ![]() maar hebt gy misschien de partituren van: michael nyman met the heart asks pleasure first of the stranglers met golden brown?? kzou het echt heel leuk vinde moest je die hebbe ![]() thnx ![]() xXx |
|
![]() |