Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Bekijk resultaten enquête: Je mag je mening uiten ookal is die beledigend voor anderen.
Ja 42 59,15%
Nee 25 35,21%
Weet niet 4 5,63%
Stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 4 February 2008, 17:55   #1
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Maar je zegt wel dat ze er zijn en dat daar minder respect is en dus laat je doorschemeren dat kringen waar over het algemeen minder respect is 'lager' zijn. Wat respectsloos is.
Oud 4 February 2008, 19:36   #2
Denathy
Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Maar je zegt wel dat ze er zijn en dat daar minder respect is en dus laat je doorschemeren dat kringen waar over het algemeen minder respect is 'lager' zijn. Wat respectsloos is.
ik gaf het een naampje meer niet of je het nu lagere inkomens noemt of niet.. of lagere klasse.. het is gewoon zo... jij verbind gelijk weer hetgene dat ik dat lagere klasse noem dat ik er geen respect voor heb... dat is natuurlijk kant en klare onzin. Ik doelde met lager niet op minderwaardig... dat maak jij er weer van

ik had het net zo goed een andere naam kunnen geven...

Laatst aangepast door Denathy : 4 February 2008 om 19:51
Denathy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2008, 08:48   #3
insanity
Banned

insanity's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Denathy Bekijk Bericht
ik heb ook niet gezegd dat iemand hier lagere klasse heeft of wie er tot dat behoren.... dus wat lul je
wat lul JIJ?
Het feit dat je überhaupt verschil in klasse erkent maakt jou respectloos.

Citaat:
ik gaf het een naampje meer niet of je het nu lagere inkomens noemt of niet.. of lagere klasse.. het is gewoon zo... jij verbind gelijk weer hetgene dat ik dat lagere klasse noem dat ik er geen respect voor heb... dat is natuurlijk kant en klare onzin. Ik doelde met lager niet op minderwaardig... dat maak jij er weer van

ik had het net zo goed een andere naam kunnen geven...
Ja maar omdat je erkent dat er verschil in zit is er wederom sprake van disrespect.

Wat jou niet meer maakt dan een laffe hond die zich boven alles en iedereen plaatst en eigenlijk, eigenlijk dood in een steegje gevonden hoort te worden.
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 February 2008, 18:02   #4
Denathy
Lid

Standaard

lol

Citaat:
Ja maar omdat je erkent dat er verschil in zit is er wederom sprake van disrespect.

Wat jou niet meer maakt dan een laffe hond die zich boven alles en iedereen plaatst en eigenlijk, eigenlijk dood in een steegje gevonden hoort te worden.
haha en dat zegt iemand die iemand anders uitmaakt voor respectloos... sjonge jonge dan ben je echt achterlijk.

ik plaats me niet boven alles en iedereen... waar haal je dat nu weer uit? ga je nu dom lullen omdat je geen argumenten meer hebt?

dat je zulke uitspraken doet dan laat je respect zien joh... te triest dit gewoon.
Oud 7 February 2008, 09:13   #5
insanity
Banned

insanity's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
lol

haha en dat zegt iemand die iemand anders uitmaakt voor respectloos... sjonge jonge dan ben je echt achterlijk.

ik plaats me niet boven alles en iedereen... waar haal je dat nu weer uit? ga je nu dom lullen omdat je geen argumenten meer hebt?

dat je zulke uitspraken doet dan laat je respect zien joh... te triest dit gewoon.

wacht ff lieverd, je ziet iets over het hoofd.
IK heb nooit gezegt dat ik respect heb voor andere mensen.
En aangezien jij het type lijertje bent dat verschil in klasse ziet jij ook niet.
Is niet erg, maar ga dan niet daarna lullen dat je respect hebt.
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 February 2008, 10:52   #6
SPQR
Lid

Standaard

ik ben tegen, waarom? ik vind dat je je mening ook naar buiten kunt brengen zonder beledigende opmerkingen, vaak zie ik mensen gewoon andere mensen aanvallen terwijl ze het ook anders aan hadden kunnen pakken en dan op een veel positievere manier hun mening hadden kunnen geven.
SPQR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 February 2008, 14:29   #7
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Dus je moet maar je mond houden en mensen een verkeerd beeld van je laten krijgen omdat je niemand wilt beledingen?
Oud 8 February 2008, 17:13   #8
Denathy
Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door insanity Bekijk Bericht
wacht ff lieverd, je ziet iets over het hoofd.
IK heb nooit gezegt dat ik respect heb voor andere mensen.
En aangezien jij het type lijertje bent dat verschil in klasse ziet jij ook niet.
Is niet erg, maar ga dan niet daarna lullen dat je respect hebt.
hij is echt dom... ik probeer het uit te leggen maar je snapt het gewoon niet... volgens mij lees je de posts niet eens en kraam je zomaar wat uit

btw.. ik heb het al uitgelegd... en je lult er nu omheen..
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels