|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
Bekijk resultaten enquête: Je mag je mening uiten ookal is die beledigend voor anderen. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
42 | 59,15% |
Nee |
25 | 35,21% |
Weet niet |
4 | 5,63% |
Stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Super Lid
|
![]()
Maar je zegt wel dat ze er zijn en dat daar minder respect is en dus laat je doorschemeren dat kringen waar over het algemeen minder respect is 'lager' zijn. Wat respectsloos is.
![]() |
#2 | |
Lid
|
![]() Citaat:
ik had het net zo goed een andere naam kunnen geven... Laatst aangepast door Denathy : 4 February 2008 om 19:51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Banned
|
![]() Citaat:
Het feit dat je überhaupt verschil in klasse erkent maakt jou respectloos. Citaat:
Wat jou niet meer maakt dan een laffe hond die zich boven alles en iedereen plaatst en eigenlijk, eigenlijk dood in een steegje gevonden hoort te worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lid
|
![]() ![]() Citaat:
ik plaats me niet boven alles en iedereen... waar haal je dat nu weer uit? ga je nu dom lullen omdat je geen argumenten meer hebt? dat je zulke uitspraken doet dan laat je respect zien joh... te triest dit gewoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banned
|
![]() Citaat:
wacht ff lieverd, je ziet iets over het hoofd. IK heb nooit gezegt dat ik respect heb voor andere mensen. En aangezien jij het type lijertje bent dat verschil in klasse ziet jij ook niet. Is niet erg, maar ga dan niet daarna lullen dat je respect hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
ik ben tegen, waarom? ik vind dat je je mening ook naar buiten kunt brengen zonder beledigende opmerkingen, vaak zie ik mensen gewoon andere mensen aanvallen terwijl ze het ook anders aan hadden kunnen pakken en dan op een veel positievere manier hun mening hadden kunnen geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Super Lid
|
![]()
Dus je moet maar je mond houden en mensen een verkeerd beeld van je laten krijgen omdat je niemand wilt beledingen?
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
btw.. ik heb het al uitgelegd... en je lult er nu omheen.. |
|
![]() |
![]() |