|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
Bekijk resultaten enquête: Je mag je mening uiten ookal is die beledigend voor anderen. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
42 | 59,15% |
Nee |
25 | 35,21% |
Weet niet |
4 | 5,63% |
Stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Overigens heb je wel een punt, fatsoen en respect is er steeds minder in de maatschappij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banned
|
![]() Citaat:
Precies, zonder. Dus jij bent wel de laatste die hier hoort te spreken. Valt je wat tegen he? En dat van iemand van een "lagere" klasse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Lid
|
![]() Citaat:
trouwens jij praat lekker fatsoenlijk altijd.... lees je eigen posts is door en je weet wat ik bedoel Laatst aangepast door Denathy : 3 February 2008 om 11:18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Banned
|
![]() Citaat:
nuff said En wat mijn posts betreft. Treu, ik ben niet altijd lief in mijn posts. maar 9 out of 10 ben ik wel redelijk en zeg ik niet zonder redden dat iemand "een lagere" klasse heeft dan ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
ik heb ook niet gezegd dat iemand hier lagere klasse heeft of wie er tot dat behoren.... dus wat lul je
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Super Lid
|
![]()
Maar je zegt wel dat ze er zijn en dat daar minder respect is en dus laat je doorschemeren dat kringen waar over het algemeen minder respect is 'lager' zijn. Wat respectsloos is.