|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
Bekijk resultaten enquête: Je mag je mening uiten ookal is die beledigend voor anderen. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
42 | 59,15% |
Nee |
25 | 35,21% |
Weet niet |
4 | 5,63% |
Stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | ||||
Banned
|
![]()
je bedoelt, hoe jij respect interpeteerd.
Citaat:
Je kan lullen over; "Respect betekent aanzien, eerbied of waardering, die men heeft voor (of ontvangt van) iemand vanwege zijn kwaliteiten, prestaties of vaardigheden" Maar ik heb meer respect voor iemand die vanuit het niets, omdat het geld er niet voor was of wtf, alsnog een succesvol leven heeft dan waneer iemand papa`s centjes uitgeeft en zo millionair word. Citaat:
Vraag Sjorsje, vraag Ass-hole en vraag Marjoleintjuh. Ze zullen allemaal zeggen dat ik IRL net zo ben als hier en dat ik een leuke, aardige jongen ben. En ik zal zeggen dat zei IRL net zo zijn als ik ze hier interpeteer. Citaat:
Ben jij van mening dat alleen mensen die intilligent is respect verdient? Want als dat zo is dan heb ik deze discussie bij deze gewonnen. Vind je dat niet dan is bij deze je "weerwoord" weerlegt. dank je. Citaat:
Of zijn het je laatste stuiptrekkingen op dit forum? Let`s hope so. Als ik ongelijk had, had ik het toegegeven. Next? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Lid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ik heb al eerder gezegd dat intelligentie niks met respect te maken heeft... dat probeer jij mij in de mond te leggen alleen dat heb ik nooit zo gezegd. Alleen je hebt mijn vraag niet beantwoord of iedereen even intelligent is!! dat was mijn vraag en die beantwoord je niet he! lekker makkelijk... niks niet weerlegd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||||
Banned
|
![]() Citaat:
Waarom zie ik dan dit staan @ van dale? res·pect (het) 1 eerbied uit hoogachting of angst http://www.vandale.nl/vandale/opzoek...kwoord=Respect ![]() Citaat:
Wat ik daarmee wil zeggen? Dat afkomst en opleidingen helemaal NIETS met respect te maken hebben, zoals jij in een van je eerste post zo mooi beweerde. Citaat:
Citaat:
Lees vooral dat deel van die "hoger opgeleiden" nog een keer door. Mischien dat je mijn standpunt dan begrijpt. Laatst aangepast door insanity : 20 February 2008 om 10:30 |
||||
![]() |
![]() |