|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#6 |
Gek als een geit. =]
|
![]()
Pas wanneer het echt noodzaak is vind ik dat je plastische chirurgie moet overwegen.
In de eerste plaats dus als je een afwijking hebt, maar waarom alleen uiterlijke afwijkingen mee laten tellen? Toevallig ken ik een vrouw (eind 20) die een borstvergroting heeft laten doen, want ze had 'niks'. Nu heeft ze gewoon een cup A. Voor de mensen om haar heen is ze qua uiterlijk niet veranderd, maar haar zelfvertrouwen is gewoon gestegen, ze voelt zich nu vrouwelijker. Als je het op die manier bekijkt is haar leven er aangenamer door geworden. Hetzelfde denk ik erover bij mensen die bijvoorbeeld een neuscorrectie willen laten doen. Of bij mensen die echt ernstig overgewicht hebben. (denk aan 40+kg teveel vet). Zoals het in Hollywood gebeurt vind ik daarentegen wel belachelijk: liposuctie laten doen voor 5-6kg, sport het er dan af. Borstvergrotingen, alleen om in een blad zoals playboy te kunnen komen. etc. Nouja om een lang verhaal kort te maken: als het echt iets is waar je heel moeilijk iets/niks aan kan doen, en het je mentaal ook echt beter laat voelen vind ik dat je plastische chirurgie zou kunnen overwegen.