Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 1 March 2009, 22:27   #11
Mr. Macphisto
Lid

Mr. Macphisto's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door De-Emo Bekijk Bericht
Ik begrijp je verhaal niet helemaal. Waar wil je advies over hebben?

De 16-jarige? Die kan je wel vergeten. Blijkbaar niet geďnteresseerd in jou. Zijn verlies.

Jouw ex? Of hij je gebruikt kan ik niet zeggen. Je vertelt namelijk niets over de hele situatie. Je moet jezelf afvragen of er een reden is waarom mensen zeggen dat hij je gebruikt. Weet je ergens, diep in je hart, dat er wel een kern van waarheid in schuilt? Dan weet je ook precies wat je moet doen... Want je moet je niet laten gebruiken.

En DKVTTZWN, The_Darkness, ik ben het wel met jullie eens. Het is tegenwoordig 'hip' voor meiden om zichzelf volwassen (voor hun leeftijd) te voelen en het is ook hip om (daarom) op oudere jongens te vallen. Want leeftijdgenoten zijn kinderachtig. Wat wat mij betreft regelrecht onzin is. Zelfbedrog is het. Alleen al het feit dat deze meiden het gevoel hebben dat ze volwassener zijn dan hun leeftijdsgenoten, zegt wat mij betreft genoeg over ze. Uitzondering daargelaten, uiteraard.

Ik ga ook om met mensen die ouder zijn dan mij, zowel jongens als meiden. Er zullen vast wel een paar posers zijn, maar ik voel me dan toch echt meer op mijn plaats met een wederzijdse waardering. Daar hoef je echt niet alleen een meid voor te zijn, en dan heb ik het alleen over de omgang en niet het 'vallen op'.

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels