|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Lid
|
![]() Citaat:
De 16-jarige? Die kan je wel vergeten. Blijkbaar niet geďnteresseerd in jou. Zijn verlies. Jouw ex? Of hij je gebruikt kan ik niet zeggen. Je vertelt namelijk niets over de hele situatie. Je moet jezelf afvragen of er een reden is waarom mensen zeggen dat hij je gebruikt. Weet je ergens, diep in je hart, dat er wel een kern van waarheid in schuilt? Dan weet je ook precies wat je moet doen... Want je moet je niet laten gebruiken. En DKVTTZWN, The_Darkness, ik ben het wel met jullie eens. Het is tegenwoordig 'hip' voor meiden om zichzelf volwassen (voor hun leeftijd) te voelen en het is ook hip om (daarom) op oudere jongens te vallen. Want leeftijdgenoten zijn kinderachtig. Wat wat mij betreft regelrecht onzin is. Zelfbedrog is het. Alleen al het feit dat deze meiden het gevoel hebben dat ze volwassener zijn dan hun leeftijdsgenoten, zegt wat mij betreft genoeg over ze. Uitzondering daargelaten, uiteraard.
For the glory of a thousand men, for mercy of their sins Blood flowing through the valley under the cross For the freedom of our lands, for the vigor living within Graced by the love of God, their sacred lives scattered across |
|
![]() |
![]() |