|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Sorry hoor, maar naast Sita zijn er nog tig anderen die hun liedjes niet zelf schrijven en die op et podium staan te huppelen en waarbij er voor elk kledingstuk dat eraf gaat weer paar duizend dollar/euro op hun bankrekening wordt bijgeschreven.
Sita is pas begonnen en ik weet wel zeker dat ze ooit wel haar eigen stijl krijgt/ontwikkelt en haar eigen liedjes gaat zingen, geef dr gewoon wat tijd. (hiermee wil ik niet zeggen dat ik een liefhebber ben ofzo, maar goed, t gaat om t principe, nietwaar..? ) Waarom koos je eigenlijk Sita? Ik heb meer tegen dat starmaker dan tegen Sita. En dan hebben we ook nog bandjes waarvan je na 1 liedje niks meer hoort, enkele actrices die gaan zingen waarvan je denkt dat ze het gewoon bij films maken moet houden (Kate Winslet is hiervoor een goed voorbeeld), ongelooflijk-commerciele kutbandjes (starmaker...) en tig andere "zangers en zangeressen" die alleen een beetje inzingen....Maargoed, veel mensen schijnen het leuke muziek te vinden, dus ze doen maar wat ze niet laten kunnen... |
![]() |