Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 26 November 2009, 20:55   #1
Maité
Lid
 
Maité's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 September 2009
Berichten: 88
Standaard

Geloof me nu, als ie zegt dat ie niet meer reageert dan doet ie dat ook niet meer, dan mag je hem zoveel uitlokken of uitdagen als je wil
Ps. Hij zei : maar ondanks je belachelijke en ... Opmerkingen ga ik dat WEL doen

En, inderdaad, ofwel is het sarcastisch ofwel belachelijk, maar niet beiden!

Bye bye

Laatst aangepast door Maité : 26 November 2009 om 20:58
Maité is offline  
Oud 26 November 2009, 20:58   #2
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Maité Bekijk Bericht
Geloof me nu, als ie zegt dat ie niet meer reageert dan doet ie dat ook niet meer, dan mag je hem zoveel uitlokken of uitdagen als je wil
Ps. Hij zei : maar ondanks je belachelijke en ... Opmerkingen ga ik dat WEL doen
Zou ik ook doen, anders is het een beetje lullig voor hem he, zeggen dat ie gaat negeren en dan niet doen

Ik heb de tekst wel degelijk goed gelezen, maar hij zegt ik ga het maar doen, maar deed hij het niet. Beetje zwakjes om de discussie aan te gaan en daarna zeggen ik ga je negeren. Getuigt van enige vorm van zwakheid in mijn ogen.


fack, nu heb ik mijn 1000ste post verspild aan een pedobear TD/Ash/Blaab, zou u aub een oude post van mij kunnen deleten Dan kan ik opnieuw vieren dat ik 1000 posts heb bijv 1tje op deze pagina van het klaagmuur topique http://forum.leerlingen.com/vbb/show...56354&page=110
Chitesel is offline  
Oud 26 November 2009, 21:07   #3
Maité
Lid
 
Maité's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 September 2009
Berichten: 88
Standaard

Love ya Chitesel !
Maité is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:35.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.