|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Beheerder
|
![]()
Heb je wel eens gezien wat voor enge mensen de sgp, cu, sp, pvda, GL en ga zo maar door aantrekken?
![]() |
#2 | |
F0rum God +
|
![]() Citaat:
En je kan zeggen wat je wilt, Geert Wilders ziet wel de problemen in dit land, en heeft plannen om deze aan te pakken.
![]() |
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]()
En die plannen van hem, poe poe, die zijn intelligent en goed doordacht.
![]()
![]() |
#4 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Maar feit is, dat Geert Wilders de enige partij is die zijn plannen niet heeft laten berekenen op toelaatbaarheid/haalbaarheid door de rekenkamer. Ook is het een feit dat GW een partij heeft opgericht die een gesloten structuur heeft. In theorie kan GW als hij aan de macht is (als enig lid dat hij van de PVV is) een vrijbrief maken dat hij beslissingen kan nemen zonder de achterban te informeren/raadplegen. Als GW wat meer openheid biedt, iets milder in zijn uitspraken wordt, en goed aangeeft wat zijn bedoelingen zijn, en vooral hoe. Dan wil ik hem best de kans gunnen, maar op deze manier blijf ik defensief tegen over Geert Wilders staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Ik adviseer je een andere ochtendkrant te gaan lezen.
![]() |