|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Wat is het hele punt dan?
Nee, hij ziet het probleem. Het verkeerde is, is dat niemand wilt meewerken aan een oplossing. Als de peilingen zo blijven komt een oplossing wel dichterbij.
![]() |
#2 | |
Visitor Message Moderator
|
![]()
Dit stukje volg ik ook niet meer. Ik vind het trouwens wel een slechte zaak dat hij islamisering tegen wil gaan. Laat die mensen toch lekker geloven wat ze willen.
En schuift dit vervolgens af op één groep mensen. Wat gewoon foute boel is. Dat deed Hitler ook met de joden. Ik zeg niet dat Wilders het ook zo ver zal laten komen, enzo. Maar het heeft toch aardig wat trekjes van wat er toen gebeurde. Citaat:
Nee, dan wordt het een linke bende in Nederland.
![]() |
![]() |
#3 | |||
Lid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Is het al. Je moet in die kutwijken veilig over straat kunnen, de Nederlandse taal verdwijnt en die mensen raken sociaal geisoleerd. Ze kunnen wel zeiken op de Nederlanders omdat er een Geert Wilders is, maar we mogen niet zeggen dat de Islam kut is, want dan staat je hoofd op een staak. Geloof me jongen, dat zijn de linke radicale broeinesten.
![]() |
![]() |
#4 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Nee, hier gaat het niet meer om zeggen dat het kut is, hier gaat het gewoon om het kwetsen van mensen. Die Geert kan wel mooi roepen dat dat niet z'n intentie is, maar hij doet het ondertussen wel mooi even.
![]() |
![]() |
#5 | |||||
Lid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hij kan niet alles prachtig versieren en doen alsof het een groots feest is. Hij geeft z'n mening is een keer en dan krijg je een rechtzaak aan je broek. Je zet een uur later het NOS journaal aan, en je ziet 100 hakbars met spandoeken die Wilders dood willen hebben. Dat is normaal?
![]() |
![]() |
#6 | ||||||
|
![]()
Of je verlaagt je gewoon niet tot dat niveau.
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nee, maar ik ga ook geen kinderachtige spelletjes spelen. Citaat:
100 op de hoeveel allochtonen/moslims in Nederland?
![]() |
![]() |
#7 | |||||
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Klopt. Is ook niet juist. ![]() Nee, je laat anders over je heen lopen. Dit is gewoon keiharde politiek waarvan mensen de waarheid niet aankunnen. Citaat:
Ken jij Christenen die vlaggen in de fik steken of God als wapen gebruiken behalve de liefde? Ik niet.
![]() |
![]() |
#8 |
Super Lid
|
![]()
Dit is wel generaliseren op episch (faal)niveau. Alsof de moslims die hier naartoe komen ook meer iets te maken hebben met de extremisten in Iran etc. Daarnaast, zoals Deegbal al zei, moet je je niet verlagen tot dat soort onzin.
Oja, en islamisering is bullshit, er zal hoogstens vermenging optreden van twee culturen.