Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 February 2010, 21:51   #1
Mr. Macphisto
Lid

Mr. Macphisto's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
Je bedoelt die die niet kan leven met mensen van een ander geloof, zonder dat hun bijbel voor sprookjesboek wordt uitgemaakt, en ze op basis van hun geloof al in hokjes veroordeelt worden? En dat willen ze oplossen door dan het geloof van die mensen te af te laten nemen. Dat is toch geen oplossing man.
Nee, door je aan te passen aan de heersende cultuur. Net als Wilders haat ik die mensen niet, (haten is een verkeerd woord) maar erger ik mij daaraan. Voor mij hoeven ze de Koran niet te verbieden. Praat wel onze voertaal en pas je aan. Wat jij zegt heb ik nooit als manier van handelen genoemd hier. We kunnen wel gaan strooien met cijfertjes over allochtonen maar dat hoeft nieteens als we naar opsporing verzocht kijken, want je pikt ze er zo uit.
Oud 17 February 2010, 00:08   #2
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Mr. Macphisto Bekijk Bericht
Dat zullen geen partijen als SP, Groenlinks of D66 zijn die roeptoeteren vanaf de kant en op het laatste moment niet mee doen.
Ach jonge, Wilders loop ook alleen maar te kankeren op alles zonder alternatieven te geven.
Oud 17 February 2010, 14:44   #3
Mr. Macphisto
Lid

Mr. Macphisto's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Ach jonge, Wilders loop ook alleen maar te kankeren op alles zonder alternatieven te geven.
Hij stelt vragen die er toe doen. Niet van dat gelul met cijfertjes over ieder wissewasje. Meestal blijft een direct antwoord van de tegenpartij achterwege.
Oud 17 February 2010, 15:39   #4
Deegbal
Visitor Message Moderator

Deegbal's Avatar

Standaard

Citaat:
Nee, door je aan te passen aan de heersende cultuur. Net als Wilders haat ik die mensen niet, (haten is een verkeerd woord) maar erger ik mij daaraan.
Wilders heeft gezegd dat 'ie islamisering tegen wou gaan.

Citaat:
We kunnen wel gaan strooien met cijfertjes over allochtonen maar dat hoeft nieteens als we naar opsporing verzocht kijken, want je pikt ze er zo uit.
Die specifieke lui moeten opdonderen ja, maar daar zou ik ook geen problemen mee hebben als het Nederlanders waren. Maar om dat nou op een hele groep mensen af te schuiven vind ik nou weer dom.
Oud 17 February 2010, 15:54   #5
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Citaat:
Hij stelt vragen die er toe doen. Niet van dat gelul met cijfertjes over ieder wissewasje. Meestal blijft een direct antwoord van de tegenpartij achterwege.
Een beetje lastige vragen stellen en tegen de regering aanschoppen kan ik ook wel. Ben ik het nu waard om op te stemmen?
Oud 17 February 2010, 16:30   #6
Mr. Macphisto
Lid

Mr. Macphisto's Avatar

Standaard

Citaat:
Wilders heeft gezegd dat 'ie islamisering tegen wou gaan.
Dat is geen haten.

Citaat:
Die specifieke lui moeten opdonderen ja, maar daar zou ik ook geen problemen mee hebben als het Nederlanders waren. Maar om dat nou op een hele groep mensen af te schuiven vind ik nou weer dom.
Zulke Nederlanders zijn er ook, die de boel verpesten voor de rest. Het is wel een teken van ongeloofwaardigheid. Als een paar in de klas rottigheid uithalen, laten ze meestal de hele klas blijven om de daders eruit te pikken. Zou je dat bij zulke mensen doen, dan doen de schuldigen vanzelf hun mond wel open, zoniet, dan kom je er pas achter wat voor een verrotte lui het zijn. Dat gaat niet in een samenleving natuurlijk maar het is een schets. Ze hebben al te lang een hand boven het hoofd en dat weten de meesten. Links heeft het al verpest. Nu is het weer aan de rechts om de beurt op te ruimen omdat ze het zelf niet kunnen en dondersgoed weten.

Citaat:
Een beetje lastige vragen stellen en tegen de regering aanschoppen kan ik ook wel. Ben ik het nu waard om op te stemmen?
Doe je best. Als er waarheid in zit en je de kans krijgt om het waar te maken? Be my guest.

Laatst aangepast door Mr. Macphisto : 17 February 2010 om 16:33 Reden: typooooooooooooo
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2010, 16:58   #7
Deegbal

Deegbal's Avatar

Standaard

Citaat:
Dat is geen haten.
Dat zeg ik ook niet.

Citaat:
Dat gaat niet in een samenleving natuurlijk maar het is een schets.
Ta-dah. Daarom is Wilders dus ook verkeerd bezig.
Oud 17 February 2010, 21:01   #8
Mr. Macphisto
Lid

Mr. Macphisto's Avatar

Standaard

Citaat:
Dat zeg ik ook niet.
Wat is het hele punt dan?

Citaat:
Ta-dah. Daarom is Wilders dus ook verkeerd bezig.
Nee, hij ziet het probleem. Het verkeerde is, is dat niemand wilt meewerken aan een oplossing. Als de peilingen zo blijven komt een oplossing wel dichterbij.
Oud 17 February 2010, 21:10   #9
Deegbal

Deegbal's Avatar

Standaard

Citaat:
Wat is het hele punt dan?
Dit stukje volg ik ook niet meer. Ik vind het trouwens wel een slechte zaak dat hij islamisering tegen wil gaan. Laat die mensen toch lekker geloven wat ze willen.

Citaat:
Nee, hij ziet het probleem.
En schuift dit vervolgens af op één groep mensen. Wat gewoon foute boel is. Dat deed Hitler ook met de joden. Ik zeg niet dat Wilders het ook zo ver zal laten komen, enzo. Maar het heeft toch aardig wat trekjes van wat er toen gebeurde.

Citaat:
Het verkeerde is, is dat niemand wilt meewerken aan een oplossing.
Inderdaad. Alleen denk ik niet dat de oplossingen die de PVV geeft (het tegengaan van islamisering enzo) ergens op slaan.

Citaat:
Als de peilingen zo blijven komt een oplossing wel dichterbij.
Nee, dan wordt het een linke bende in Nederland.
Oud 17 February 2010, 21:20   #10
Mr. Macphisto
Lid

Mr. Macphisto's Avatar

Standaard

Citaat:
Dit stukje volg ik ook niet meer. Ik vind het trouwens wel een slechte zaak dat hij islamisering tegen wil gaan. Laat die mensen toch lekker geloven wat ze willen.
Verklaar jij het Christendom dan in Egypte, Marokko of Irak? Dan hangen ze je meteen aan een brug. Daar mag je als Christen het woord Allah niet eens gebruiken. We mogen best een keer met gelijke munt terugbetalen.

Citaat:
En schuift dit vervolgens af op één groep mensen. Wat gewoon foute boel is. Dat deed Hitler ook met de joden. Ik zeg niet dat Wilders het ook zo ver zal laten komen, enzo. Maar het heeft toch aardig wat trekjes van wat er toen gebeurde.
Hitler ja. Die liet ze gas happen. Hier gaat het gewoon om het behouden van de maatschappij. Het loopt nu ook al uit de hand door het tuig wat er rondloopt. Zowel Autochtonen als allochtonen. Ik vind ook wel dat het niet alleen allochtonen zijn, maar dat is geen reden om ze niet aan te pakken. Die onzin gaan sponsoren van belastinggeld is ook bullshit. Laat nu rechts het is op proberen te lossen want bij links is het na 60 jaar nog steeds niet gelukt.

Citaat:
Inderdaad. Alleen denk ik niet dat de oplossingen die de PVV geeft (het tegengaan van islamisering enzo) ergens op slaan.
Ze gaan soms tever in detail, de meeste voorstellen zijn lang niet zo raar.

Citaat:
Nee, dan wordt het een linke bende in Nederland.
Is het al. Je moet in die kutwijken veilig over straat kunnen, de Nederlandse taal verdwijnt en die mensen raken sociaal geisoleerd. Ze kunnen wel zeiken op de Nederlanders omdat er een Geert Wilders is, maar we mogen niet zeggen dat de Islam kut is, want dan staat je hoofd op een staak. Geloof me jongen, dat zijn de linke radicale broeinesten.

Berichting Regels