|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Rode
|
![]()
Ik zeg niet een bepaald persoon maar bekijk het van deze kant. Op het nieuws staat bijvoorbeeld 'Communisten protesteren tegen dit en dat'. En ook bij mij , bij iedereen heeft de media invloed op onze denken en doen. Niet voor 100% maar wel voor een groot deel. Dat bedoel ik met een beetje ingefluisterd. Meestal heb je het niet door. Films,Nieuws,Kranten,vrienden..
![]()
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
Klopt, je omgeving heeft altijd een invloed op je, maar wanneer je dat doorkrijgt hoef je niet meteen haaks op iedereen te gaan staan en achterlijke ideeën aan te gaan hangen, met als verdediging dat de rest meelopers, conformisten en kuddedieren zijn.
Da's namelijk een vrij populaire maar belachelijk kinderachtige levenswijze.
![]() |
#3 | |
Rode
|
![]() Citaat:
Zijn allemaal partijen met verschillende standpunten en idealen. Je moet voor jezelf bepalen welke je het beste vind.
![]() |
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
Ja, maar ik heb zo het idee dat veel mensen dat niet doen en gewoon kansloos tegendraads gaan doen onder het mom van 'zo ben ik nou eenmaal', 'jullie lopen gewoon met de rest mee'.