|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Super Lid
|
![]()
En chitisel, met het airworks forum bedoel je dit denk ik:
http://www.airwork.nl/bulletinboard/...hapternumber=3 Heb het al helemaal doorgelezen, maar staan weinig tips over hoe je jezelf goed kunt voorbereiden op de tests. Heb jij deze tests bij Hoofdstuk 1 (PO1) ook gehad? If so, zou je dan misschien wat tips kunnen geven voor deze tests? Als ik daarmee aan kom zetten bij de informatiedag geef ik in ieder geval al een goede indruk! En met een goede indruk begint het vaak mee ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Ik zeg je een ding, blijf jezelf blijf jezelf en blijf jezelf. Doe misschien wat rustiger dan je normaal bent, wees verstandig. Maar blijf wel dicht bij jezelf. En dat is vooral van toepassing bij PO2,idem dito voor zover ik weet bij mijn PO testen van de KLS. Misschien dat je wat meer concretere vragen hebt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Hm ja klopt, rustig zijn ![]() Wat is het verschil dan precies tussen KLS en Vlieger? Jij gaat toch ook vliegen..? Concretere vragen, okay, here goes: Selectieve luistertoest: Ik heb die van Tjeerd weten te vinden. (ik weet niet of je dit iets zegt, waarschijnlijk wel) In eerste instantie vond ik deze best wel lastig. Ik ahd 8 van de 24 regels fout. Het was ook al wel 1 uur en ik had die nacht maar 5 uur geslapen en de nacht daarvoor maar een beschamende 2.5 uur......... Ik hoor dat de toest van tjeerd moeilijker is dan de officiele toest. De vraag, in welke maten? Hoe verschillen deze precies? Sensomotorische Aanleg (hand/voetcoördinatie) Hoe kan ik mij hiervoor voorbereiden? Heb echt totaal geen idee Plaatjes met verschillende standen F-15. Zijn er online toesten beschikbaar voor deze test? Of een ander manier om mij hierop voor te bereiden? En verder zijn er nog andere tests, waarvan er bepaalde niet meetellen en andere weer wel. Misschien zou je mij hier een algemeen beeld van kunnen geven? Welke belangrijk zijn etc. (ik weet dat alle tests op je portfolio/eindresultaat komen te staan. Dus natuurlijk alles zo goed mogelijk maken) |
|
![]() |
![]() |