|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Super Lid
|
Het scrobbled je muziek
Ook wel, het houdt alle muziek bij die je luistert. Laat zien hoeveel plays je per artiest, album en song hebt. Ook hoeveel plays in totaal natuurlijk. Op basis daarvan krijg je "advies" in artiesten die in jou muziekgenre vallen. En je kunt zien in hoeverre de muziek die jij luistert overeenkomt met wat een ander luistert. Volgens mij ook nog wel meer dingetjes. Tis gewoon voor de fun en soms handig ![]() Waarom??? Waaaarom??? Laatst aangepast door Young : 11 August 2011 om 17:07 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Latente Appel.
|
Niet alle muziek. Enkel muziek die in het register staat. Artiesten die zij niet kennen, wordt niet gescrobbled.
![]() Wat waarom? Omdat die muziek niet online staat, en alles rippen niet te doen is (alweer). Daarnaast houdt even heen en weer lopen je ook meer bezig. Ik vind het dus wel fijn. Ook staat mijn CD -en platenspeler aangesloten op het mengpaneel waardoor ik er ook lekker aan kan kutten.
|
|
|
#3 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
&Rippen houd je ook bezig, bespaart je veel gezeik als het eenmaal gebeurt is. Mengpanelen zijn er ook voor digitale muziek.. Mja, ieder z'n ding. Mij trekt het totaal niet om CD's en platen te gebruiken voor muziek, veel te veel gedoe. Laatst aangepast door Young : 11 August 2011 om 20:56 |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Guest
|
Citaat:
|