Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 14 March 2003, 09:13   #29
Narya
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
ik ben ook al 11 jaar ofzo vegetarier, gewoon omdat ik vlees niet lekker vind
het maakt voor mij dus ook niet uit of die dieren wel of niet geslacht worden, ze worden daar voor gekweekt en als andere mensen het willen eten, dan moeten ze dat zelf maar weten

alleen is het zo dat planten geen gevoel hebben, ze hebben geen hersenen die kunnen vaststellen dat een plant pijn heeft, daarom kan je als vegetarier dat wel eten
dieren worden niet gekweekt, maar gefokt....

En wie zegt dat planten geen gevoelens hebben. Volgens mij namelijk wel. Maar ja ik heb wel meer van die vage ideeen

maar goed eh een vriendin van mij zegt dat ze vegetarier is omdat mensen officieel geen vleeseters zijn. Hehe wat op zich best wel dom is want officieel zijn we dat wel. Daarm hebben we ook de darmen die we hebben en daarom eten we al vlees sinds de prehistorie. WEHEHEHEEHH

ik ben tegen vegetariers als het gaat om dat dieren zielig zijn of dat vlees slecht is voor mensen.

maar tis wel ok. als je gewoon geen vlees lust of dat je tegen de vleesindustrie van nu bent. dan is het wel ok

(en ja ik kom vandaag niet uitmijn woorden )

Met citaat antwoorden

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels