|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
| Bekijk resultaten enquête: waarom worden sjaan's threads altijd gesloten | |||
| ik haat hem |
|
2 | 15,38% |
| ik vind hem een eikel |
|
2 | 15,38% |
| mensen zeuren erom dat ze gesloten worden |
|
4 | 30,77% |
| zomaar voor de lol, het is een nieuwe sport onder de FB's |
|
5 | 38,46% |
| Stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
|
Omdat de threads die gesloten zijn van Sjaan geen leuke toegevoegde waarde hebben voor op het forum, en vaak alleen berust op het beledigen en provoceren van andere leden
Bovendien heb ik Sjaan al gewaarschuwd. Als ie vanavond alsnog een ban wil hebben, moet ie vooral doorgaan. En ook dit topic gaat dus op slot door bovenstaande regel.
__________________
Tjah... |
|
|