|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
... een tandenborstel
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Looking at you
|
![]()
een Kees zo in de koffer
![]()
![]() |
#3 |
Lid
|
![]() ![]() O ja ik heb me voorgenomen niet meer bot op jou te reageren ![]() ![]() ![]() Neem wat geld mee ofzo ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
een tandenbrosten een kees in me koffer
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
-
|
![]() Citaat:
... en mijn knuffelbeer ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Looking at you
|
![]() Citaat:
![]() ennuh een dildo voor Kees ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Knuffelbeer? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() Eigelijk bedoelde ik deze *oude webcamfoto* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
een tandenborstel, een kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, ........een opblaaspop voor miep...
een laptop ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
een tandenborstel, een kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, ........een opblaaspop voor miep...een laptop en een bikini
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
een tandenborstel, een kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, ........een opblaaspop voor miep...een laptop en een bikini
zullen we dan ook maar een koffer meenemen anders is da zo moeilijk sjouwen ![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Watch it!
|
![]() Citaat:
tandenborstel, kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, opblaaspop voor miep, laptop, bikini, koffer en........... Vliegtickets. ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
Radio
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
ik neem Jamiel mee..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Een:
tandenborstel, kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, opblaaspop voor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel......... en tandpasta ![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
...
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Watch it!
|
![]()
Een:
tandenborstel, kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, opblaaspop voor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren. ![]()
![]() |
#22 | |
...
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Lid
|
![]()
een pc met internetaansluiting voor de ll.com-verslaving
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
heel veel kleren, bikini's en schoenen
|
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
[QUOTE]Originally posted by Little Angel
[B]Een: tandenborstel, kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, opblaaspop voor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklap. pc, euhh een bal en je mobiele telefoon ![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
-
|
![]()
Een tandenborstel, kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, opblaaspop voor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklap. pc, een bal, mobiele telefoon...
...Shampoo ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Nerd
|
![]()
tandenborstel, kees, geld, zonnebrandcreme, knuffelbeer van saartje, dildo voor kees, opblaaspop voor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklap. pc, een bal, mobiele telefoon, shampoo...
en boeken ![]()
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
tentje ![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Watch it!
|
![]()
tandenborstel, kees,geld,zonnebrandcreme,knuffelbeer van saartje, dido voor kees, opblaaspopvoor mieplaptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklap. pc, een bal, mobiele telefoon, shampoo,boeken....
tentje, beltegoed..... ![]()
![]() |
#32 |
...
|
![]()
tandenborstel, kees,geld,zonnebrandcreme,knuffelbeer van saartje, dido voor kees, opblaaspopvoor mieplaptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklamp, pc, een bal, mobiele telefoon, shampoo,boeken....
tentje, beltegoed..... en eh Nienke ![]() Stelletje dozen jullie schreven allemaal mijn zaklamp verkeerd ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
tandenborstel, kees,geld,zonnebrandcreme,knuffelbeer van saartje, dido voor kees, opblaaspopvoor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklamp, pc, een bal, mobiele telefoon, shampoo,boeken....
tentje, beltegoed,en eh Nienke... een zonnebril ![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
ik neem me kettingen mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Guest
|
![]()
tandenborstel, kees,geld,zonnebrandcreme,knuffelbeer van saartje, dido voor kees, opblaaspopvoor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklamp, pc, een bal, mobiele telefoon, shampoo,boeken....
tentje, beltegoed,en eh Nienke een zonnebril. Niemand denkt aan condooms.. Jullie zijn onveilig mensen ![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() ... én strandlaken... anders kan ik nie bruin worden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Nerd
|
![]()
zonder strand kan je ook bruin worden hoor
![]() tandenborstel, kees,geld,zonnebrandcreme,knuffelbeer van saartje, dido voor kees, opblaaspopvoor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklamp, pc, een bal, mobiele telefoon, shampoo,boeken.... tentje, beltegoed, Nienke, een zonnebril, condooms, strandlaken... en m'n digitale camera ![]()
![]() |
#39 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() tandenborstel, kees,geld,zonnebrandcreme,knuffelbeer van saartje, dido voor kees, opblaaspopvoor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklamp, pc, een bal, mobiele telefoon, shampoo,boeken.... tentje, beltegoed, Nienke, een zonnebril, condooms, strandlaken, digitale camera, ... ...schoenen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]() tandenborstel, kees,geld,zonnebrandcreme,knuffelbeer van saartje, dido voor kees, opblaaspopvoor miep, laptop, bikini, koffer, Vliegtickets, radio, Jamiel, tandpasta, slaapzak en kleren, zaklamp, pc, een bal, mobiele telefoon, shampoo,boeken.... tentje, beltegoed, Nienke, een zonnebril, condooms, strandlaken, digitale camera, schoenen..... en deo ![]()
![]() |
![]() |
#41 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Guest
|
![]() Citaat:
... een foto ![]() ![]() ![]() Laatst aangepast door Jamiel : 10 July 2003 om 11:55 |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#44 | |