|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#10 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() St Trop is een best wel grote discotheek, met mooi dakterras ![]() Tropics.. ben ik één keer geweest, met DJ Jean, was erg cool! alleen het geluid stond errug hard, veel mensen oorklachten na de tijd :/ Hollywood is een KUT tent (denk aan vloerbedekking en fonteinen :/ ) eeeeeeehmmm.... hollandse café's; Asterix vond ik de leukste, lekker ouwehoeren ![]() De bonte koe paar keer geweest , DAAR WERKT ANDRIES UIT BIG BROTHER ![]() ![]() Crtoons 1x geweest, de rest ook (ben namen vergeten ![]() ![]() damn wat was er nog meer dan? kweet het al helemaal neit goed meer ![]() ![]() en er zitten 3 gave hardrock cafe's, die mag je natuuurlijk niet missen ![]() en dan eh de Burger King is echt RANZIG, Mc Donalds staan lange rijen maar net zo lekker als in Nederland dus eh aanrader ![]() Paar Nederlandse Snackbars, de Molen, De Koe ofzo, allemaal lekker (krokettuuuh!) En uhm strand is relaxed, je moet in de buurt van de watersportstand gaan liggen daar zijn de meeste jongeren (tenminste toen wij eer waren, ik denk dat er nu wel over het hele strand alleen maar jongeren zijn ![]() en BE WARNED er zijn ONTZETTEND veel proppers die je op een gegeven moment op de zenuwen gaan werken ![]() bungeejumpen MOET je gedaan hebben ![]() ![]() VEEL PLEZIER ![]() |
|
![]() |
![]() |