|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Ja?
|
weet de helft niet, maar goed
![]() Liefste forummer : Anoesjuh, RandyJC, Bartje518, bop Knapste forummer : zijn veel knappe hier, als je dan toch moet kiezen.. Bart ![]() Beruchtste forummer : Forza (ik loop mee, met de rest ) dies wel aardig berucht ![]() Grappigste forummer : vond joeyB wel grappige posts hebben Meest sexy forummer : geen I.D Meest naïeve forummer : zou ik niet weten Intelligentste forummer : zitten een paar intilligente tussen ![]() Forummer die een ban mag krijgen van je : niemand echt.. ben heel vredelievend ![]() Forummer die terug geunbanned moet worden : weet nie eens wie der gebanned is behalve joeyB Meest tactloze forummer : weet ik ook niet ![]() Best postende forummer : wie post der sowieso goed hier ![]() Forummer die echt eens een leven moet zoeken : mezelf ow, en denden 100 piek ook wel.Forummer die je echt eens wil meeten : áls ik zou meeten ![]() erm.. Bart, Darkangel, anoesjuh en randyJC nog een keer natuurlijk! Forummer die het meeste woede opwekt : niemand echt.. Forummer waar je het best mee om kan : Anoesjuh, RandyJC, bop, Bartje518 Forummer waar je het minst best mee om kan : kan met iedereen wel omgaan van t forum ![]() voor zover ik weet ![]() zo zijn we ook gauw klaar mee ![]() tering, wat veel smileys