|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 | |
|
LuisterNietNaarJeMoeder
|
Citaat:
Inschrijven bij een instelling kan best goed uitlopen.. Maar dat je uit Zeeuws Vlaanderen komt deert hun voor geen dubbeltje.. Heel handig is om veel mensen te kennen waar je gaat studeren.. die zorgen eerder voor een kamer dan die kloten instanties of huisjesmelkers..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl) WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix. Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen) |
|
|
|
|