|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
Bekijk resultaten enquête: Heb je al eens zelfverminking gedaan | |||
Ja en doe het nog altijd |
![]() ![]() ![]() ![]() |
16 | 29,09% |
heb het ooit gedaan, dat is dan ook weer achter de rug |
13 | 23,64% |
wow, dat zou ik nooit doen |
26 | 47,27% |
Stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
daarom dat ik niet echt veel scherpe voorwerpen op men kamer heb en uit eigen ervaring weet ik zelfs dat je geen scherpe voorwerpen nodig hebben automutulatie uit zich niet altijd in krassen ![]() soms is het wel moeilijk om niet terug naar dat mes te grijpen want het rare is dat het echt goed deed ik voelde me opgelucht is moeilijk voor te stellen dat je dan ligt te bloeden en dan pas rustig bent en dan probeerde ik zelfs men wonden zo goed mogelijk te verzorgen om zo weinig mogelijk littekens na te laten (dat is eigenlijk wel redelijk gelukt, maar natuurlijk zijn er wel iets van littekens) het erge was dat ik het opdenduur elke dag deed ik 's avonds niet ging slapen voor ik geautomutuleerd had ik dierf zelfs niet naar men kamer uit angst voor mezelf ik wist dat ik het toch zoizo ging doen dan heb ik gewoon opdenduur alles buitengegooid en heb ik geluk gehad dat ik erme ben kunnen stoppen (ondertussen al meer dan een jaar geleden) maar ik ga nog altijd niet graag naar een zwembad voor dat (ik deed het meestal op men schouders) |
|
![]() |