|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#101 | |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]() Citaat:
ik denk dat er wel een stukje staat op www.vrtkies.net
![]() |
![]() |
#102 | ||
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() het kan hen gewoon niet schelen dat ze hiermee fundamentele mensenrechten schenden. Straks komt AMNESTY nog bij hen joh, toppunt van afgang ![]() ![]() en die stemplicht snap ik ook ni helemaal. sinds wanneer heeft wie dat bedacht? ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Lid
|
![]()
ik wou gaan uitslapen vandaag, maar dat kon weer niet he
![]() Ze zijn in de straat met iets bezig en dat maakt teveel geluid en dat om 6 uur half 7 al ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
De belastingen/RSZ/bedrijfsvoorheffing zijn gewoon te hoog voor de hoge inkomens vind ik.. van je brutoloon hou je uiteindelijk nog 40% over ![]() Nu ja, voor zo'n extreme versie van belastingen ben ik nu eigenlijk ook weer niet, vind gewoon dat er iets moet gedaan worden aan de té hoge belastingen op hoge inkomens.. ik ben mss niet sociaal op dat vlak maar ja.. komt ervan als je 5jaar lang moet studeren en dan toch maar ongeveer evenveel zou verdienen als iemand die stopt na het middelbaar en een vdab opleiding doet (en ook nog eens meer kans op geen werk: universiteitenwerkloosheid is momenteel hoog)
![]() |
![]() |
#106 |
Super Lid
|
![]()
Heb je er weleens over nagedacht dat je ook zou kunnen komen te behoren bij de groep die er GEEN voordeel van heeft. Wat nou als een tijd komt dat je niet meer kan beschikken over een dusdanig goed betaalde baan of dat er iets gebeurd waardoor je die baan niet meer kan uitvoeren. Dan ben je vast ook degene die het hardste schreeuwt dat de flat tax weer afgeschaft moet worden..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Guest
|
![]()
Sorry Sedes, maar bazzemans heeft dik gelijk, je weet NOOIT waar je terecht komt,dus vind ik het nu al te vroeg om te roepen dat je voor flat tax bent... Vooral omdat je zelf zegt dat de universiteitenwerkloosheid hoog is nu...
|
![]() |
![]() |
#108 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#109 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#110 |
-
|
![]()
Flat-tax is enkel in je voordeel als je écht veel geld verdiend. En dan krijg je weer het idee dat rijken rijker worden, en armen armer. Nee, ben ik tegen
![]() Ik vind de schalen wel een goed idee, iemand met een minimum loontje kan je niet even hard belasten als iemand die bakken met geld heeft. Vanzelfsprekend dat de mensen met veel geld er amper iets van gaan merken. Misschien dat het egoisme (stiekem?) van hogeschoolstudenten en universiteitsstudenten hiervoor wel kiezen, in hun eigen voordeel van, maar als je eens om je kijkt lijkt me dat niet zo'n goed idee ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Super Lid
|
![]()
Het schalen-model is zo bedoeld dat 50% van de bevolking ook daadwerkelijk 50% van verdient en 80% ook daadwerkelijk 80% enz. Dat is de puurste vorm. Wat echter nooit haalbaar zal zijn. Je kan echter wel proberen de inkomens zo dicht mogelijk bij elkaar te laten komen.
|
![]() |
![]() |