|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
Het heeft een betekenis
![]() Ma-ia-hii Ma-ia-huu Ma-ia-hoo Ma-ia-haa Hallo, hoi, ik ben het, een haiduc (ridder/robin hood), Alsjeblieft, liefje, neem de vrolijkheid aan Hallo, hallo, ik ben het, Picasso, Ik stuur je een smsje, ik ben dapper. Maar weet dat ik niets van je vraag. X2 Je wil weggaan, maar je zal mij niet, niet meenemen je zal mij niet, niet meenemen, je zal het niet, niet meenemen je gezicht en de liefde onder de limoenboom, herinnert me aan je ogen Ik bel je, om te vertellen, wat ik nu voel Hallo, liefje, ik ben het, vreugde Hallo, hallo, ik ben het nog steeds, Picasso Ik stuur je een sms, ik ben dapper. Maar weet dat ik niets van je vraag. X2 Je wil weggaan, maar je zal mij niet, niet meenemen je zal mij niet, niet meenemen, je zal het niet, niet meenemen je gezicht en de liefde onder de limoenboom, herinnert me aan je ogen x4 Ma-ia-hii Ma-ia-huu Ma-ia-hoo Ma-ia-haa X2 Je wil weggaan, maar je zal mij niet, niet meenemen je zal mij niet, niet meenemen, je zal het niet, niet meenemen je gezicht en de liefde onder de limoenboom, herinnert me aan je ogen |
![]() |