|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#33 |
Aachen TSV
|
![]()
Das nogal wat!
Ikke: - Vertragingen met de trein (vooral als je tentamen hebt en veronderstelde genoeg speling te hebben) - Arrogante mensen - Hittepetitjes - Breezersletjes - Players - Kakkers - Humorloze mensen - Vroeg opstaan - Haast hebben - Meningloze meelopers - Egoïsme - Koppigheid (al ben ik het zelf bij tijd en wijle ook) - Betweters - Nutteloze politie-optredens - Partijdige scheidsrechters - De NOS - Mensen die niet tegen drank kunnen - Opruimwoede bij mijn moeder - Mensen ZONDER ochtendhumeur (ik heb het zelf wel) - Enzovoorts enzovoorts (ik ben een moeilijk persoon ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |