|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Zijn er eigenlijk vrouwen die het (sexueel) aantrekkelijk vinden om borstvoeding op te wekken en te geven aan een partner?
Als een intieme demensie in een relatie. Dat ze dat gewoon graag willen geven. Zonder dat ze ooit zwanger zijn geweest. Zo'n relatie lijkt mij best wel close. (niet direct vreemde reactie geven! Lees anders eerst hier even wat van door op de link te klikken. http://www.geocities.com/chaoscmm/CANING.htm[/URL] ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Waarom posten altijd mensen met 1 post dit soort vragen...?
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() neej 't lijkt me niks om aan mijn vriend/partner (wat dan ook) borstvoeding te geven, hij koopt zich zelf maar een pak melk ofzo babytjes kunnen krijgen maar mannen mogen er mee spelen om het maar zo te zeggen demensie nou neej bedankt me oma was dement en ik vond het vreselijk ze wist gewoon niet meer wat ze deed dus dan lijkt sex me overbodig omdat je er toch naderhand niets meer van kunt herineren. die derde die snap ik niet en die vierde ook niet wat bedoel je er mee leg eens uit ![]() een relatie close houden is voor mij iets anders dan dit boven genoemde ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
omdat ze niet bekend zijn misschien en meestal posten die lui wat bij seksualiteit met vraagjes |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
je kunt toch ook iemand alleen borstvoeding geven als je zwanger bent..? of heb ik dat nou fout. nu maakt het toch geen melk aan zal ik maar zeggen
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Het lijkt mij eerlijk gezegd helemaal niets ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Looking at you
|
![]()
ik ga dus echt geen borstvoeding geven aan een volwassen kerel he
![]()
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]() ![]() Nee je hoeft niet zwanger te zijn of geweest te zijn. Klik maar op die link in m'n 1e berichtje. Daar kan je er over lezen.... als je een beetje Engels kunt. |
![]() |
![]() |
#14 |
Lid
|
![]() ![]() en het lijkt me eerlijk gezegd ook onmogelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
het lijkt me ook helemaal nix om een jonge of man
![]() alleen me baby later voed ik er dan mee... |
![]() |
![]() |
#16 |
veteraan
|
![]()
volgens mij snappen bepaalde mensen hier de essentie van kaaiman zijn verhaal niet... t is natuurlijk niet de bedoeling om de man gewoon melk te gaan zitten geven
![]() maar in het sexspel kan het laten zogen van de kerel aan de tepels.. en dat er dan dus daadwerkelijk ook nog wat uitkomt misschien wel een extra dimensie geven... back to the roots van zijn leven, het gevoel dat hij geliefkoosd wordt..etc en of hte onmogelijk is? als ik zo die site lees staat er dat dmv bepaalde stimulatie van de borsten er een hormoon wordt aan gemaakt wat zorgt voor lactide vorming enzo.. dus onmogelijk lijkt het me zeer zeker niet.
![]() |
#17 |
Lid
|
![]()
ja ik heb et op geocities gelezen, en nee het lijkt me niks
![]() Misschien is et een keer leuk om te doen als je zwanger bent en je hebt toch melk over, en je partner wil ook es weten hoe et smaakt enzo, maar om et als vast onderdeel van een sexrelatie te hebben ![]() ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lid
|
![]()
lijkt me echt nix nee...
![]() ![]()
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
gelukkig is er nog iemand (dext0r) die het begrijpt wat ik zeg.
![]() |
![]() |