Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 12 August 2004, 09:30   #1
Steady
Guest

Standaard wat een gezeik.

Oke.. nog heel even dit kwijt en dan hou ik er echt over op.

allereerst vind ik het gewoon echt heel dom dat jullie zeggen dat maaike en ik jaloers zouden zijn op lesley alleen maar omdat ze bij haar in de straat stonden waarom zouden we jaloers zijn?

zo zie je maar weer, ze hadden al gedacht dat ze er dan een topic over aan zou maken en dat deed ze dus ook.
dus misschien zouden ze het wel express hebben gedaan, weet ik veel.

Alexis, ik vind dat je te snel oordeeld,
je weet niks van dit af dus waarom lul je mee?

Psycho konijn, ik vind het erg dom van je om nederlanders dom te noemen aangezien de meeste moppen over de domheid van belgen gaan beetje hypocriet dus...

Saartje, jij zegt wel in het topic

"Het féit alleen al, dat je er zo over doorzaagt, laat je merken dat je het niet leuk vond "

sinds wanneer is iets duidelijk maken doorzeuren? devilish zegt waarom ze niet jaloers is en jullie blijven haar maar jaloers noemen. het is duidelijk dat je haar mening niet accepteerd.

en Lesley, jij zegt: hou er dan over op, maar zelf blijf je er wel lekker over doorknagen, dus waarom zou maaike dan ophouden?
blijkbaar vond je het toch niet zo erg dat ze in je straat stonden want nu kun je wel weer lekker van alle aandacht genieten op dit forum.

en wij beslissen niet over welk topic ze wel en niet mag openen, ze doet maar, ik geef er geen flikker om, maar niet gaan zitten zeiken als ik alleen maar me mening geef.

en nu hou ik erover op, er zijn genoeg woorden over vuil gemaakt. KLAAR!

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels