|
Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
www.funing.nl
|
![]()
jah , wat zijn nou voordelen of nadelen van deze twee OS-en waar je op het eerste gezicht niet zomaar opkomt .
van windows is dus nadeel: prijs stabiliteit beveiliging windows voordeel : compatibiliteit soft/hardware linux nadeel comaptibiliteit linux voordeel veiliger ( word minder gebruikt dus ook minder geprobeerd te kraken enzow ) de prijs open source ( of niej meer ? ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
www.funing.nl
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
is net zoiets als macintosh gebruikers idioot te noemen dat ze geen pc met windows gebruiken .. linux is een goed alternatief. alleen is het niet voor iedereen weggelegd.
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ik draai beneden Linux, woody
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Ik vind Linux echt super
![]() Maar NEE.. het is niet ideaal als Desktop.. Ik ben hier ons thuisnetwerkje aan het opstarten.. en dat gaat draaien op een Linux server.. Met 5 Windows Clients.. Hier komt op Linux Mitel of Fedora Core 2/3.. Super handig! Gaat Functioneren als router, webserver, samba server, ftp server en DHCP server.. ![]() Ja misschien is DHCP wat overdreven voor 5 pc's ![]() Enigste nadeel: Ik ben de enigste thuis die van Linux wat verstand heeft ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
veteraan
|
![]()
redpet ... brrrrrr
doe mij dan maar een lekkere debian/gentoo en anders lekker ouderwetse slackware
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ik mis nog het grootste probleem met Linux... namelijk dat het gewoon te ingewikkeld en omslachtig is voor de doorsnee gebruiker.
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 |
veteraan
|
![]()
ik wou zeggen, met een grafische interface is er niets moeilijks meer aan.
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
linux is cool leer er steeds meer van..
en het is gewoon donders interessant en dingen zijn gewoon zoveel meer haalbaar ideaal gewoon ![]()
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Precies.. ik heb er echt geen bere verstand van.. Maar ik vind het ontzettend c00l ![]() Binnenkort gaat er ook een Router/server draaien.. Dus ik leer het toch redelijk snel ![]() |
|
![]() |