|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
architect of life
|
![]()
Het is nu vooral belangrijk dat je hem goed opvangt, Jennifer. Zoek hem eens op, ga bij hem langs op de verjaardag van zijn vader, op Kerst, nieuwjaar, ... dat zijn dagen dat het gemis alleen nog maar groter wordt.
Je mag je wel niet teveel gaan opdringen of hem nu veel opzoeken en dan volgende maand bijna niet. Probeer het te spreiden... Ik heb het eigenlijk (bijna) zelf meegemaakt. Vorig jaar, 2 december, vlak voor de kerstexamens, de dag erna hadden we partieel examen wiskunde, de dag erna begonnen de echte examens. 't Was op een dinsdag. Die ochtend waren we met de hele klas naar crematie geweest van de mama van een meisje uit mijn klas. Normaal ben ik zeer onverschillig, ik zal niet vlug met mijn gevoelens naar buiten komen. Maar ik besefte maar al te best dat het net zo goed een van mijn ouders kon zijn en ik heb die ochtend geweend. Ik kwam die avond thuis na school, 't was kwart over vier of zo. Mijn mama kwam me tegemoet in de gang. Ze vertelde me dat mijn papa, die is onderhoudsman/klusjesman in een scholencomplex, onder een muur was terechtgekomen. Ze wist niet hoe het met hem was, het enige wat ze me kon vertellen is dat hij met loeiende sirenes is weggebracht. De muur was rot, en bij het afbreken (weghalen van de tegels), was hij ingezakt. De muur was kapotgevallen op zijn rug. Hij heeft enorm veel geluk gehad, enkel een gebroken enkel en water in zijn been. Maar wat er dat moment door me heen ging, het is echt onbeschrijfelijk...
bombing for peace is like fucking for virginity beauty booty killerqueen Laatst aangepast door thali : 29 September 2004 om 15:35 |
![]() |
![]() |