|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]() - Ik het eens ben met die collumn? - Arthur maar deels? - Hij nl precies hetzelfde doet over Kluivert? - Deze de hand boven het hoofd wordt gehouden op basis van goede wedstrijden uit een ver verleden? - Meneer wel had gescoord tegen Hapoel Beer Sheva? - Peter van Houdt, Gabor Torma, Bob Peeters (!) (allen 2x), Andre Ooijer, Regillio Vrede en nog 2 anderen dat in 1997 ook ooit deden (10-0 ![]() - Ik niet hoop dat Aken AZ loot? ![]() - Die een veeeel te klein uitvak hebben? - Ik uit pot 1 ook wel hoop op Lazio Roma? ![]() - We het dinsdag weten? - Ik net terug ben uit Enschede? ![]() - Ik nu richting discotheek ga? ![]() Edit: Erik Meijer op TV ![]() ![]() ![]() Alleen die naam, die klinkt toch voor de kloten niet ![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. Laatst aangepast door bartje518 : 3 October 2004 om 01:35 |
|
![]() |
![]() |