|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#14 |
|
Guest
|
Enquête toiletgebruik
Uw leeftijd 18 Geslacht v Hoevaak maakt u gebruik van het toilet per dag? 3-4 keer Hoeveel vellen toiletpapier gebruikt u daarbij? 4-5 velletjes ![]() Hoevaak ontlast u uw darmen per dag? 1 x in de twee dagen Hoeveel vellen toiletpapier gebruikt u daarbij? 4-5 Welk merk toiletpapier gebruikt u? eeuuhh? Vindt u de sfeer op het toilet belangrijk? nee, tis een schijthuis geen theeleuter gezellig bijklets hok.. Zo ja, wat vind u echte ´sfeermakers´ op het toilet? ....... Vindt u de openbare toiletten in winkels proper genoeg? als ik nodig moet wel.. Vindt u de openbare toiletten in tankstations proper genoeg? als ik nodig moet wel.. Vindt u de openbare toiletten op school proper genoeg? als ik nodig moet wel.. Wat vindt u een goede prijs om gebruik te maken van een openbaar toilet? 20 cent Vond u het leuk om deze enquête in te vullen? ja jongen t maakt mijn dag weer goed
|
|