|
The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
Bekijk resultaten enquête: Moet het kabinet blakende vallen ? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 56,25% |
NEE |
6 | 37,50% |
OVERIG/ GEEN MENING / TOELICHTING IN TOPIC |
1 | 6,25% |
Stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik vind namelijk luisteren naar de burgers wel degelijk nodig is, ik zeg hierbij niet dat alle plannen moeten worden bijgesteld, maar op dit moment trekt het kabinet een neus op en maakt een houding van.. Jullie minderwaardie burgertjes snappen het niet het intresseert ons niet wat jullie snappen wij rammen onze plannen erdoor. Ik vind dat een kabinet een verantwoordingsplicht heeft, tegen zijn eiegen fractie, tegen de opposite, tegen de eerste kamer en vooral ook tegen het volk. Het gaat er niet om dat hun plannen worden bijgesteld, daarvoor hebben we een goed democratisch systeem van coaltie, oppositie en eerste kamer. Het gaat erom dat ik vind dat balkende en consorten aan het volk verplicht zijn tekst en uitleg te geven over het nut van deze bezuinigingen. Het steekt mij ook dat het kabinetniet onder de indruk is van 300.000 protesterende burgers. Het kabinet plaatst zichzelf op een voetstuk, ik vind dat ze daar snel vanaf moeten worden getrapt, desnoods via een val |
|
![]() |