|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#5351 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5352 |
Guest
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5353 |
Aachen TSV
|
![]()
Lees ik dat goed, Graafschap-Go Ahead 0-4?
![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5354 | |
klopt
|
![]() Citaat:
jij ziet jij ziet wat ik niet zie ofzo? ![]()
![]() |
![]() |
#5355 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5356 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]() ik zat stom naar die foto te kijken ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5357 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5358 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - Ik me afvraag of ik ook uit was toen ik oizo belde? ![]() - het ook kan zijn dat we toen bij de 8terhoek meeting waren ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5359 | |
Guest
|
![]()
Relaxed, een goed begin van het seizoen is het halve werk!
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5360 |
Aachen TSV
|
![]()
WJD..
- Ik gisteren weer een nieuwe 'ground' aandeed in mijn stadionbezoek? - Het het Rhein-Energiestadion in Köln betrof? - Ik blij mag wezen dat ik het überhaupt heb kunnen zien? - Ik de hele 1e helft nl heb gemist? - De wedstrijd om 8 uur begon? - Keulen van hieruit in een half uurtje te bereiken is? - We dus dachten dat als we om 6 uur vertrokken we wel ruim op tijd zouden zijn? - O.a. cafébezoek nog op de agenda stond? - Er blijkbaar nog 20.000 anderen waren die precies hetzelfde idee hadden? - We dus al voor Aken in de file stonden? - Het zo stapvoets richting hoofdstad ging? - Dat bijzonder frustrerend is? - Ik ook nog eens opgevouwen achterin zat? - Mijn maat 'een 4-persoonsauto' zei te hebben? - De term 'krappe tweezits' beter op zijn plaats was? ![]() - Ik dus bijna 3 uur met mijn 1m96 achterin zat? - Ik nu nekpijn en knallende koppijn heb? - Het wel zekers de moeite waard was? ![]() - Het stadion echt qua akoestiek geweldig is? - De sfeer dus vrijwel niet te evenaren was? - Mijn oren nu nog tuuuuuten ![]() - Ik benieuwd ben wat dat wordt wanneer het volgende ronde uitverkocht is? ![]() - Dat misschien wel tegen Thea's en Aries club gaat wezen? - Het best wel een enorme kick geeft om Europees te spelen in het stadion van je grootste rivaal? ![]() - Deze thread wel een schop omhoog kon hebben ![]() Edit: indeling van de verschillende kokers: Topf 1: VfB Stuttgart, Lazio Rom, AC Parma, Feyenoord Rotterdam, Newcastle United, AEK Athen, FC Brügge, Glasgow Rangers Topf 2: Schalke 04, FC Villarreal, AJ Auxerre, Sporting Lissabon, Real Saragossa, Besiktas Istanbul, Benfica Lissabon, OSC Lille Topf 3: Athletic Bilbao, FC Sevilla, Dinamo Zagreb, FC Basel, FC Sochaux, FC Middlesbrough, FC Utrecht, Grazer AK Topf 4: Alemannia Aachen ![]() Topf 5: Ferencvaros Budapest, Standard Lüttich, Aegaleo Athen, AZ Alkmaar, Zenit St. Petersburg, SK Beveren, Austria Wien, Dinamo Tiflis De eerste 3 gaan door. De nummers 1 loten dan tegen de nummers 3, en de nummers 2 tegen de nummers 3 uit de CL. Waardeloos systeem weer als je t mij vraagt, maargoed ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. Laatst aangepast door bartje518 : 1 October 2004 om 21:52 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5361 | |
Guest
|
![]()
- mooi verslagje Bart
- maar Köln niet de hoofdstad van Duitsland is? ![]() - ik vanavond helaas niet naar Breda ga - het daar twee seizoenen terug wel gezellig was - er weer eens een mooie, cynische column in de Volkskrant van vandaag stond van Paul Onkenhout - deze Bart zeker zal aanspreken (en mij ook wel trouwens) Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5362 |
Guest
|
![]()
- ik het eigenlijk wel vreemd dat Dinamo Tiblisi in de laatste pot zit?
![]() - AZ de sterkste uit pot 5 is? - die pot in de hout wel te pruimen was? ![]() - ik wel een bezoek van die moffen uit pot4 in Alkmaar wil? ![]() - edgar gister uit zn dak ging? ![]() - dit tegen een RBC 2 was? - ik net iemand aan de tel had die het had over vieze vuile honden die vandaag gingen demonstreren en hij daardoor niet op tijd bij zijn trein kan komen? ![]() - over honden gesproken: .. Tokfe homo ervoor gezorgt heeft dat ie de enige subforum bij s.com waar ik nog kwam heeft gesloten? ![]() .. dit het uitgaansforum betreft? ![]() .. dat hier ook op het forum is gebeurd? ![]() - ik me nu afvraag hoe t gaat met die spook bij GTST? - ik me afvraag of die er nog steeds zit? - Malcy erg blij is? ![]() - zijn cluppie gister weer eens won? ![]() - Hans Visser ook ooit eens bij zijn cluppie heb gespeeld? ![]() - Hans ook bij HSV heb gespeeld? ![]() - de Foresters een scheitclub is? ![]() - hij ook daar heb gespeeld? - Daar ook nog in het verleden groot talent heeft gespeeld? ![]() - dit T. Ooms betreft? ![]() - die kerel berucht is en ooit de klimrek van mijn (en zijn vroegere) basisschool in de fik heb gestoken? - deze jongen ook nog eens aanvoerder was toendertijd van Jong Oranje? ![]() - ze toen verloren van Jong Australië voor de qualificatie van de Olympische spelen in Barcelona? ![]() - als ze gewonnen hadden naar de OS mochten? ![]() - bla bla bla |
![]() |
![]() |
#5363 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]() - Ik het eens ben met die collumn? - Arthur maar deels? - Hij nl precies hetzelfde doet over Kluivert? - Deze de hand boven het hoofd wordt gehouden op basis van goede wedstrijden uit een ver verleden? - Meneer wel had gescoord tegen Hapoel Beer Sheva? - Peter van Houdt, Gabor Torma, Bob Peeters (!) (allen 2x), Andre Ooijer, Regillio Vrede en nog 2 anderen dat in 1997 ook ooit deden (10-0 ![]() - Ik niet hoop dat Aken AZ loot? ![]() - Die een veeeel te klein uitvak hebben? - Ik uit pot 1 ook wel hoop op Lazio Roma? ![]() - We het dinsdag weten? - Ik net terug ben uit Enschede? ![]() - Ik nu richting discotheek ga? ![]() Edit: Erik Meijer op TV ![]() ![]() ![]() Alleen die naam, die klinkt toch voor de kloten niet ![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. Laatst aangepast door bartje518 : 3 October 2004 om 01:35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5364 |
Super Lid
|
![]()
wjd..
- het natuurlijk niet zo slim is van Bart dat hij niet ff gezegd heeft dat hij in Enschede zou zijn? ![]() Laatst aangepast door Bazzemans : 3 October 2004 om 06:57 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5365 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() - Ik dacht nog: moet je Hugo inlichten, maar neen, die zou wel in Rotterdam zitten dacht ik ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5366 |
Lid
|
![]()
- den bosch vanmiddag in de kuip speelt
- ik hoop dat het geen afstraffing word ![]() - den bosch gisteren zonder te spelen een plaats steeg op de ranglijst ![]() - ze vandaag vast wel weer plaatsen gaan zakken - het een goede europese week was muv van ajax maar daar verwachten we maar niet veel van - die loting voor de volgende ronde uefa cup idd wel weer stom is ![]() - dit de grotere clubs waaronder feyenoord flink bevoordeeld - er gewoon vrije loting zou moeten zijn - maarja boeie
![]() |
#5367 |
Guest
|
![]()
- Loval gisteren een wereldgoal maakte
![]() - ik niet wist dat hij daartoe in staat was ![]() - die van Zongo er ook mocht zijn - het desondanks frustrerend genoeg gewoon 0 punten oplevert ![]() - vooral de 1-0 erg knullig was ![]() - ik samen met wat gasten fanatiek pooler ben geworden ![]() |
![]() |
![]() |
#5368 |
Guest
|
![]()
- stevie nu als een gek on en offline gaat omdat den bosch voor staat?
![]() |
![]() |
![]() |
#5369 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5370 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5371 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]() -dat lang geleden was? ![]() -ik nog wel aan bartje heb gedacht maar ik je nr niet meer heb? ![]() -ik een half uur voor aanvang van de wedstrijd door een maatje van me werd gebeld of ik mee wou? -hij een kaartje over had? -dat wel prima was? ![]() -de wedstrijd belabberd was? -zoals twente dat al tijden is? -het feit dat ik op de eretribune zat dit nog eens extra benadrukte? -wat een geen sfeer daaro ![]()
![]() |
![]() |
#5372 |
Aachen TSV
|
![]()
Zul je altijd zien, denk je es voor het gemak niets te melden van tevoren, is meneer er wel
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5373 |
Guest
|
![]()
-ik het nummer van bartje ook verwijderd heb?
![]() |
![]() |
![]() |
#5374 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5375 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() mag ik dan bij deze aannemen dat ie ooit wél meeverhuist is in het verleden? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5376 |
Guest
|
![]()
Hoe komt het dat ik de laatste 2 keer wel al die vrienden van Antikezman zag, maar hem zelf niet?
|
![]() |
![]() |
#5377 | |
klopt
|
![]() Citaat:
ik heb je gemist ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5378 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5379 |
Guest
|
![]()
bravo, bartje kan het weten
![]() maar mis jou ook huugje! ![]() |
![]() |
![]() |
#5380 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5381 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5382 |
klopt
|
![]()
kinderen.... lief doen!
![]() |
#5383 |
Guest
|
![]()
- ik pas net thuis ben van school?
![]() |
![]() |
![]() |
#5384 |
Guest
|
![]()
- ons project vandaag in de telegraaf stond?
![]() - ik zo maar s naar PSV ga? ![]() - daar zo namelijk Marco Borsato een concertje gaat geven? ![]() - je hem hier vanmiddag kon horen oefenen? ![]() - iedereen niet moet denken dat ik fan ben? ![]() |
![]() |
![]() |
#5385 | |
klopt
|
![]() Citaat:
ben jij fan? ![]()
![]() |
![]() |
#5386 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() - mjaa twas wel gezellieee, enne erg gezellie, t was volgens vele echte M fans specialer en beter dan in die KakkerlakkenKuip ![]() - ik trouwens 7.50 euro heb zitten dokken om ook nog s die Alie Beej te moete zien? ![]() - t net leek of die flipp bekender was dan de superhost van de avond? ![]() - als ik marco was die alie snel zou gaan dumpen en zijn eigen boontjes maar moet gaan doppe? ![]() - het opeens vette vette tering druk was in de tramps? ![]() - we dus wel op de bar "moesten" staan bij een bepaald nr? ![]() Laatst aangepast door The Phit : 10 October 2004 om 02:35 |
|
![]() |
![]() |
#5387 |
Aachen TSV
|
![]()
WJD..
- Ik net terug ben van verjaardag, heerlen en Aachen ![]() - het een gevarieerd avondje was ![]() - Ik best ver heen ben ![]() - Ik maar naar me nest ga ![]() - De PC nog aanstond ![]() - Ik nauwelijks meer ken type ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5388 |
klopt
|
![]()
-ik een nieuwe telefoon heb?
![]() -jeuh?
![]() |
#5389 |
Aachen TSV
|
![]()
WJD..
Ik dacht dat de Uefacuploting wel gunstig was voor ons? Ik er net achter kom dat Lille en Sint Petersburg bovenaan staan in Rusland en Frankrijk? Athene 2e staat in Griekenland? Sevillia 3e in Spanje? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5390 |
Aachen TSV
|
![]()
WJD..
- Ik vanmiddag een interview had met Mark Luijpers? - Ik altijd een verkeerd beeld van de man heb gehad, nl redelijk saai? - Hij off-the-record echter behoorlijk los kwam? - Hij op de vraag of hij het eens was met het cliché dat theorietrainers je niets bij konden brengen de geluidsband even stop wilde zetten? ![]() - We het gehad hebben over allerlei zaken die niet voor de buitenwereld geschikt zijn? ![]() - Hij me adviseerde de volgende keer Nol Hendriks te interviewen met een biertje erbij, dan kwam de man helemaal los? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5391 |
Guest
|
![]()
- mark luipers me altijd wel een zeer interesant persoon leek?
![]() - de constructie vandaag uit zichzelf kon rijden? ![]() - de docenten vol lof waren? ![]() - hva eigenlijk een kutschool is? ![]() - elke school dat eigenlijk wel is? ![]() - ik blij ben als ons kunstwerk volgende week rijdt volgens het programma? ![]() - het dan ook proms of Heiloo is? ![]() - zuipeee ![]() - ohja, ik hier vorige week echt kippenvel van kreeg? ![]() ![]() Laatst aangepast door The Phit : 15 October 2004 om 23:11 |
![]() |
![]() |
#5392 |
Guest
|
![]()
- ik niet wist dat Bart journalistieke werkzaamheden verrichtte?
![]() |
![]() |
![]() |
#5393 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() - Graafschap gister had moeten winnen? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5394 |
Lid
|
![]()
- 2-1
![]() - jeah - een stijgende lijn in het spel ![]() - de wedstrijd an sich was niet heeel goed - krisje mampaey een raar ventje blijft - hij gewoon een terugspeelbal in zijn handen pakte vandaag - dat gelukkig geen tegentreffe opleverde - een andere situatie waar mampaey er eerder bij had moeten zijn wel - mooie goal van charlie vd ouweland! - dus, mooi.
![]() |
#5395 |
Guest
|
![]()
- stevie vergeet dat zijn cluppie tegen RBC speelde?
![]() |
![]() |
![]() |
#5396 |
Lid
|
![]()
- rbc vorig jaar een stabiele middenmoter was!
- ![]() - dit soort wedstrijden gewoon gewonnen moeten worden door fcdb ![]()
![]() |
#5397 |
Aachen TSV
|
![]()
Bertus nu al thuis is?
![]() Hij vanmorgen ook al om 8 uur op was om zijn ouwe op te halen van het vliegveld ![]() Ik morgen ook weer vroeg op moet ![]() Ik nog ff snel een biertje heb gepakt in de stad ![]() Er gelukkig toch weinig aan was ![]() Morgen Theo en Bertus elkander treffen in K-town? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5398 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Mogguh bartje, here i come!
![]() |
#5399 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() - Theo en ondergetekende nog gezellig een biertje hebben gedronken? ![]() - Hij ons stadion mooi vond? ![]() - Roda de dikste kansen net als tegen 020 weer eens om zeep hielp ![]() - Feyenoord maar laf speelde, en slechts een kwartiertje leek te willen voetballen? - De rest alleen tegenhouden was? - Ik er een andere voetbalvisie op nahoud, maargoed? - Dat weer wordt geaccepteerd, omdat het Gullit is? - Een andere trainer daarom verketterd wordt? - Theo en ik trouwens opvallend veel overeenkomsten op voetbalgebied hebben? ![]() - Ik nu zit te genieten van beelden uit 1994? - Toen voetbal nog gewoon voetbal was dus, geweldig, dat fietsenrek in waalwijk ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5400 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Hehe, Bart was goed toeven in het Zuiden. Jammer van dat Bavaria, maar dat overleef je ook nog wel.
WJD.. Castelen de nieuwe Blinker is.. Je daaar helemaal niet blij om moet zijn.. Ik toch heel blij ben met de drie punten uit Kerkrade. Zeker na de 1-3 van ons vrinden uit 020. Deetman hypocriet is. Het gezeur op Den Haag is afgelopen moet zijn, maar er ongetwijfeld weer uren op de tv aan besteed zullen worden. Kan niet wachten tot dat allerlei oninteressante figuren hun mening komen vertellen ![]()