|
|||||||
| Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#3 |
|
Lid
|
ik moet mijn specialiteit nog ontdekken
![]() maar ik vind pasta's leuk om te maken voor macaroni en spaghetti gebruik ik graag een potje tomatensaus met olijven en dan gooi ik er smack door (lunchworst.. hoe het ook mag heten) en nog een heleboel groenten (paprika, ui, knoflook, prei, champignons) eerst de smack in kleine stukjes en dat eerst aanbakken, dan de ui! en de wat verder het beste is voor de volgorde weet ik niet en op het laatst de saus erdoor. en natuurlijk al-tijd zout & peper en het liefst nog wat lekkere kruiden erdoor.voor lasagne gebruik ik vaak pakjes van de knor ofzo. dan gooi k er zelf vaak nog wel in ieder geval champignons doorheen en soms nog wat meer groenten. en dan als alles in de ovenschaal zit afmaken met een heleboel geraspte kaas en paneermeel ![]() en mijn favoriete gebakken eitje: ei in de pan, dooier kapot, zout, peper en italiaanse of provencaalse kruiden erop, beide kanten bakken. twee boterhammen smeren met boter, dikke laag kaas ertussen, eitje ertussen en smullen maar
|
|
|
|