Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 November 2004, 19:48   #1
Plankje
Guest

Standaard ben ik nou de enige

Die er van baalt dat die van Gogh nou uitgerekend op de dag van de Amerikaanse verkiezingen is vermoord? Ik bedoel, met alle respect voor de nabestaanden van van Gogh enzo, maar ik zat er nou niet echt op te wachten dat dit nou vandaag zou gebeuren, want imo zijn de Amerikaanse verkiezingen tog wel iets belangrijker. Dat gezeur over de allochtoonse mentaliteit enzo hebben we 3 jaar trug na de moord op Fortuyn al gehad, dus dat verhaaltje ken ik zo ondertussen wel.
Iig door de moord op van Gogh is de Nederlandse berichtgeving over de verkiezingen een stuk matiger dan het eigenlijk zou zijn vandaag...
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 19:54   #2
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard

ja joh boeit dat ff
vandaag of morgen of volgend jaar, ga jij nog ff zeiken dat die gast beter een andere dag had kunne uitzoeke?
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 19:57   #3
bloempjuh
Guest

Standaard

Ik werd gek van dat gezeik over die verkiezingen, je hoorde steeds hetzelfde "Bush en Kerry staan bijna gelijk in de peilingen.."

Ik vind Van Gogh veel sympathieker dan Bush en Kerry bij elkaar; ook al had VG veel foutere denkbeelden, hij was tenminste eerlijk en open!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 20:07   #4
Headliner
Slechtst Geklede Forummer

Standaard

ja man, verkiezingen aan de andere kant van de oceaan zijn veel belangrijker
hou je bek liever en ga auto's intrappen

(en als dit een flame is, boeit me niet.. maar die knakker moet gewoon zn smoel houden....alsof dit niks is ofzo...)
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 20:33   #5
Atjeuh
Amanda

Atjeuh's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Weet je wat ik nou niet snap... half Nederland zit van Gogh dit van Gogh dat... praten er al de hele dag over en hebben het in hun msn naam.
Maar toch weet ik zeker dat een groot gedeelte van deze mensen niet van te voren wisten hoe deze man dacht en wie hij was
Niet dat ik iets tegen deze man heb... maar toch... ik bedoel hoe ver kun je ergens in mee lopen
Oud 2 November 2004, 20:35   #6
Sanne
Whooohooo

Sanne's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
Weet je wat ik nou niet snap... half Nederland zit van Gogh dit van Gogh dat... praten er al de hele dag over en hebben het in hun msn naam.
Maar toch weet ik zeker dat een groot gedeelte van deze mensen niet van te voren wisten hoe deze man dacht en wie hij was
Niet dat ik iets tegen deze man heb... maar toch... ik bedoel hoe ver kun je ergens in mee lopen
tja daar stoor ik me ook best wel aan ja

De dag nadat Houke overleed vorige maand hadden ook heel veel mensen in mijn lijst zijn naam en allemaal huilsmileys in hun naam. Heel veel mensen met zo'n naam kende hem geeneens. Maarja nu een maand later zijn al die mensen het vergeten. Soort van aandacht trekken ofzo. Interessant doen.

Laatst aangepast door Sanne : 2 November 2004 om 20:41
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 20:39   #7
Alpha
FORE!!!

Alpha's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
ben ik het met je mee eens schat
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 20:40   #8
Stevie
Lid

Stevie's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
ben ik het met je mee eens schat
ja ik ook schat
Oud 2 November 2004, 20:41   #9
frox
pudiecat

frox's Avatar

Standaard

Als ik eerlijk ben: vond ik het maar een gore, veel te vette, vieze vent.
maar dat maakt de zaak niet minder ernstig
Oud 2 November 2004, 20:41   #10
Atjeuh
Amanda

Atjeuh's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
ja ik ook schat
ik hou ook van jou hoor

maar toch drink ik je onder de tafel
Oud 2 November 2004, 20:43   #11
Plankje
Guest

Standaard

Toch wel grappig op zich.
De grootste ideaal van Van Gogh was vrije meningsuiting.
Nou laat ik mij publiekelijk uit over mijn twijfels betreffende de nieuwswaarde van zijn dood en meteen gaan al die Van Gogh aanhangers (die het tog wel met zijn idealen eens zijn, dunkt mij), me op een redelijk ernstige toon verwijten dat ik liever nieuws zie over Amerika dan over Van Gogh.

Stelletje hypocrieten
vooral omdat ik het absoluut onacceptabel vind dat hij is vermoord en dat het überhaupt mogelijk is dat je vermoord kunt worden als je iets te ver je bek open trekt.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 20:44   #12
The Phit
Guest

Standaard

Ik heb liever dat Bush en Kerry allebei worden neergeknald dan van Gogh. Bush en Kerry zijn gewoon allebei geen types die zo'n dominand land als de VS kunnen leiden. En van Gogh was gewoon een goeie gast die te veel rookte
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 20:46   #13
Plankje
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
Ik heb liever dat Bush en Kerry allebei worden neergeknald dan van Gogh. Bush en Kerry zijn gewoon allebei geen types die zo'n dominand land als de VS kunnen leiden. En van Gogh was gewoon een goeie gast die te veel rookte
Niemand hoort er neergeknald te worden. Het is gewoon zo dat Van Gogh's dood weinig zal veranderen in de wereld, terwijl de verkiezingen in Amerika zeker ook grote invloed zullen hebben op Europa de komende 4 jaar.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 20:49   #14
K@rima!
Guest

Standaard

Neehoor Plankje, je bent niet de enige! Want ik baal er ook van. Ik had liever nagelbijtend voor de tv gezeten, naar de verkiezingen kijkend!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 20:51   #15
Headliner

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plankje
Het is gewoon zo dat Van Gogh's dood weinig zal veranderen in de wereld
maar wel in Nederland...
Oud 2 November 2004, 20:53   #16
K@rima!
Guest

Standaard

Hoe moet hij dat bereiken? Hij is dood hoor Hij kan helemaal niets meer. En ik ben ervan overuitgd dat we na een tijdje ook allemaal weer 'tot rust' zijn gekomen en dat de uiteindelijke schade wel meevalt.

edit; with all respect
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 20:56   #17
The Phit
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plankje
Niemand hoort er neergeknald te worden. Het is gewoon zo dat Van Gogh's dood weinig zal veranderen in de wereld, terwijl de verkiezingen in Amerika zeker ook grote invloed zullen hebben op Europa de komende 4 jaar.
of het nou Kerry of Bush wordt, ik ben van mening dat er weinig zal veranderen. Ik denk dat zelfs een Ralf Nader het beter dan hun zal doen.
En inderdaad, het hoort niet om iemand zomaar neer te knallen.

newsflash: één van s'lands grootste renners 'Gerrie Kneteman' is vandaag op 53 jarige leeftijd in Alkmaar overleden.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 21:00   #18
Plankje
Guest

Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
maar wel in Nederland...
valt ook wel mee. Het meeste wat er zou kunnen veranderen is er ten tijde van Fortuyn al verandert. Het enige wat er nu waarschijnlijk zal veranderen is dat mensen weer even stil staan bij het feit dat je zelfs in Nederland niet veilig bent.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 21:14   #19
BlackTurtle
Guest

Standaard

Citaat:

newsflash: één van s'lands grootste renners 'Gerrie Kneteman' is vandaag op 53 jarige leeftijd in Alkmaar overleden.
dat wou ik dus net neerzetten
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 21:16   #20
electricity
Guest

Standaard

ik denk dat het niet zo echt over theo van gogh is (heb vandaag zoveel geleerd over die gast), maar gewoon om het feit dat er weer iemand is vermoord om zijn mening.

en op welke dag dat ook valt, dit is dichter bij huis.
en die verkiezingen gaan gewoon door hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 21:19   #21
electricity
Guest

Standaard

Citaat:

AARRGG
gaat iedereen dood vandaag ofzo
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2004, 21:37   #22
Headliner

Standaard

foto's van de mauritskade: http://www.vanreek.nl/
Oud 2 November 2004, 21:54   #23
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

ey fuck die amerikaanse verkiezingen, alsof kerry het beter gaat maken en alsof de wereld iets veranderd als bush het wordt. laat nederland liever genezen en normaal worden (over 800 jaar) en laten we verder (proberen te) leven.

vandaag=kutdag, zowiezo
Oud 3 November 2004, 07:01   #24
appelshampoo
Guest

Standaard

Citaat:
WOOH ! Als jij nog 1 keer vrijheid van meningsuiting gaat prediken zal ik deze quote aanhalen !
Jij bent nu net zo erg als moslims die deze daad goedgekeurd hebben..

en dominant is met een t
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 07:07   #25
Stapper
Guest

Standaard

ik vind het persoonlijk zeer k*t, maar het maakt voor mij weinig uit of het nou een bepaalde dag is of niet

btw, was gister precies 9-11 dagen na de moord op pim fortuyn
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 07:43   #26
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
ik vind het persoonlijk zeer k*t, maar het maakt voor mij weinig uit of het nou een bepaalde dag is of niet

jah en het was gister 11-2
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 08:19   #27
FunFair
.

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper

jah daar zit vast de duivel, het as van het kwaad, achter

jezus christus hey... net alsof dit gebeuren en het gebeuren van pim iets te maken hebben met 911
Oud 3 November 2004, 08:33   #28
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard

Uberhaupt het feit dat je tegenwoordig een kogel door je kop krijgt als je ook maar iets zegt wat iemand anders niet bevalt, is belachelijk.

Dat er nu een hele rel rondom theo van gogh ontstaat begrijp ik niet helemaal. Als je buurman wordt neergeknald om zoiets, omdat ie toevallig in jouw dorp/stad bekend staat als persoon, dan lees je daar misschien een klein stukje over in de plaatselijke krant en verder hoor je er niets meer over.

Ik denk ook niet dat mensen zich nog meer gaan beseffen 'hoe erg het wel niet is'... want dat deden we allang en we hebben dit nooit toegestaan.

Over een maand praten we er niet meer over zoals gistreren en vandaag ,dat zie je wel wat betreft de zaak Fortuin.

Maar door te gaan rellen op de dam in Amsterdam of met zijn allen een potje te gaan zitten janekn ofzo, daar houden we het echt niet mee tegen.
Oud 3 November 2004, 08:42   #29
Ancalagon
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunFair

jezus christus hey... net alsof dit gebeuren en het gebeuren van pim iets te maken hebben met 911
de moordenaar had contacten met een extremistische moslim organisatie..
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 09:27   #30
The Phit
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
WOOH ! Als jij nog 1 keer vrijheid van meningsuiting gaat prediken zal ik deze quote aanhalen !
Jij bent nu net zo erg als moslims die deze daad goedgekeurd hebben..
Omdat ik het over het neerschieten heb van bush en kerry? Ik zeg dat ik dat liever heb dan dat van Gogh wordt neergeschoten, weet jij een andere manier om de 2 grootst denkbare kwallen van het presidentschap van het machtigste land van de wereld tegen te houden? Als die er is heb ik dat het liefst natuurlijk. En ik probeer het neerschieten van mensen in mijn belang (en dat van de wereld) heus niet goed te praten, maar ik noemde gewoon een voorbeeld waar wel meer mensen het mee eens kunnen zijn.
Het is net zoals dat je hoopt dat Bin Laden straks dood wordt aangetroffen. Dat komt eigenlijk op hetzelfde neer.

oja, en als je een uitroepteken gebruikt moet je er niet eerst een spatie voor doen
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 09:33   #31
JennyMindTricks
...

JennyMindTricks's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard

Ken mij het verotte welke DAG ie wordt vermoord.
JennyMindTricks is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels