Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Bekijk resultaten enquête: Wie moet de verkiezingen winnen?
Kerry! 38 79,17%
Bush! 10 20,83%
Stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 November 2004, 14:08   #101
Jochemmm
jocking

Jochemmm's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
als ik nu een mailtje stuur naar cnn dat Kerry heeft gewonnen zou het dan ook net zo gaan als vier jaar terug?
hoezo, heb je toen ook een mailtje gestuurd
Oud 3 November 2004, 14:08   #102
AmbyPur
Lid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jochemmm
hoezo, heb je toen ook een mailtje gestuurd
sssst
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 14:14   #103
K@rima!
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
540 miljoen hey. Wtf. Amerika is echt een dom land. Alle mensen die er wonen zijn dom. Waarom stemmen op iemand die zo veel geld aan campagnes en weetikhetwat uitgeeft.

Moest Balkenende in Nederland eens gaan doen. Denk niet dat er veel op hem zouden stemmen.
Ja precies! Echt bullshit dat er zoveel geld daaraan wordt besteed!(vooral de Bush campagne, het enige wat ie deed was Kerry door het slijk halen, dat duidt toch op zwakheid?) Dat terwijl er echt op elke straat wel een zwerver is te vinden. als je nou eens op die manier campagne zou voeren, door zwakkeren van de samenleving te helpen, krijg je meteen de meerderheid van de bevolking. Aangezien je zoveel armen hebt in de VS.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 14:20   #104
Loy
Guest

Standaard

Deed Balk-ellende dat nou maar in Nederland..

daar wil ik wel een beetje meer belasting voor betalen om die kerel van zijn plekkie af te krijgen!
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 14:36   #105
Alpha
FORE!!!

Alpha's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Ja precies! Echt bullshit dat er zoveel geld daaraan wordt besteed!(vooral de Bush campagne, het enige wat ie deed was Kerry door het slijk halen, dat duidt toch op zwakheid?) Dat terwijl er echt op elke straat wel een zwerver is te vinden. als je nou eens op die manier campagne zou voeren, door zwakkeren van de samenleving te helpen, krijg je meteen de meerderheid van de bevolking. Aangezien je zoveel armen hebt in de VS.
Verkiezingscampagnes gaan altijd zo in de Verenigde Staten. 90-95% van de campagne is moddergooien
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 15:35   #106
eniT
Guest

Standaard

ik word er ziek van! der zou toch is echt imand diene bush ne kogel door z'n kop moete schiete he.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 15:40   #107
Red_Scorpion
Guest

Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eniT
ik word er ziek van! der zou toch is echt imand diene bush ne kogel door z'n kop moete schiete he.
Ja, vind je Bush ook zo'n gemene man?

Waarom doe je het zelf niet?
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 16:02   #108
eniT
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
Ja, vind je Bush ook zo'n gemene man?

Waarom doe je het zelf niet?
je hebt gelijk.. laat ik nu m'n koffers pakke en vertrekke om hem af te knallen, als jullie me niet verklikke he!

Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 16:10   #109
Red_Scorpion
Guest

Standaard

hihi

Tenminste geen homohuwelijk nu (het bijna zeker is dat) Bush blijft En weer knallen in Irak!
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 16:18   #110
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
En daar deden de democraten idd he-le-maal niet aan mee

Ze hebben niet eindeloos lopen zeuren dat bush niet gevochten had in Vietnam en ze hebben niet alle bekende Amerikanen opgetrommeld om een goed woordje te doen voor Kerry met spectaculaire shows...
En ze hebben niet het alcohol en drugs verleden van Bush helemaal opnieuw opgerakeld.

doe aub niet zo naïef
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 16:35   #111
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Helaas, ik had meer vertrouwen in Kerry, voor zover er inhoudelijke standpunten te ontdekken zijn in het vreemde spel dat Amerikaanse verkiezingen heet

Ik zou toch voor Kerry gegaan zijn, met name voor wat betreft buitenlands beleid, milieubeleid en sociale issues en omdat ik niet in de conservatieve hoek van Bush zit.
Maar ik denk dat mijn politieke voorkeur bij beide kandidaten op zich niet echt te vinden is
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 17:04   #112
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Wel geinige uitzendingen vannacht trouwens, bij de NOS zat de ene docent van me (Van Rossem) en de ander zat bij Barend en van Dorp (Boekesteijn).
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 17:34   #113
Sanne
Whooohooo

Sanne's Avatar

Standaard

http://frontpage.fok.nl/nieuws/47926
Oud 3 November 2004, 18:34   #114
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Allebei één pot nat. Het zal me dus ook een zorg zijn wie er gaat regeren.. Bush nu, als het Kerry was geweest zou het echt niet anders gegaan zijn..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 18:41   #115
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Wel geinige uitzendingen vannacht trouwens, bij de NOS zat de ene docent van me (Van Rossem) en de ander zat bij Barend en van Dorp (Boekesteijn).
Die van Rossem is op tv altijd zo verbitterd, is dat in het echt ook zo?

Boekesteijn voind ik wel goed commentaar geven, ook toen met de beginfase van de oorlog in irak kon hij er goed over vertellen.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 19:42   #116
K@rima!
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
En daar deden de democraten idd he-le-maal niet aan mee

Ze hebben niet eindeloos lopen zeuren dat bush niet gevochten had in Vietnam en ze hebben niet alle bekende Amerikanen opgetrommeld om een goed woordje te doen voor Kerry met spectaculaire shows...
En ze hebben niet het alcohol en drugs verleden van Bush helemaal opnieuw opgerakeld.

doe aub niet zo naïef
Naief, ik? Dat is wel het laatste wat ik ben hoor ..
Maar om weer ff op jou te reageren: Nee, zeuren (?) over dat Bush in Vietnam had gevochten, dat deden ze idd niet..Ze deden iets wat nog zieliger is, zeggen dat het een grote leugen is. Dan gaan ze in hun campagne daar over zeuren. Nou, lieg dan beter nog iets wat je een held kan maken..
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 20:40   #117
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Naief, ik? Dat is wel het laatste wat ik ben hoor ..
Dat zou ik ook zeggen als ik naïef was
  Met citaat antwoorden
Oud 3 November 2004, 22:24   #118
Stevie
Lid

Stevie's Avatar

Standaard

Citaat:
Dat zou ik ook zeggen als ik naïef was
ghehe geweldig
Oud 4 November 2004, 12:49   #119
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Citaat:
Die van Rossem is op tv altijd zo verbitterd, is dat in het echt ook zo?

Boekesteijn voind ik wel goed commentaar geven, ook toen met de beginfase van de oorlog in irak kon hij er goed over vertellen.
Dat verbitterde en dat cynisme, dat pedante en eigenwijze toontje, het is een beetje zijn houding. In het echt is hij ook zo Wel een interessante man op zich, en altijd met een mening over Amerika en de internationale poltiek die hout snijdt, of je het er nou mee eens bent of niet.

Was het in de beginfase van de oorlog inderdaad ook vaak met hem eens. Hij krabbelt op sommige punten wat terug en geeft hier en daar zn ongelijk toe, maar is nog steeds voor de oorlog en voor een langer verblijf in Irak. Zijn colleges zijn echt sterk, hij kan enthousiast vertellen en houdt alles dicht bij de actualiteit
  Met citaat antwoorden
Oud 4 November 2004, 17:15   #120
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
hij kan enthousiast vertellen en houdt alles dicht bij de actualiteit
inkoppertje: Huh en je studeert geschiedenis?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 November 2004, 19:42   #121
FunFair
.

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
hihi

Tenminste geen homohuwelijk nu (het bijna zeker is dat) Bush blijft En weer knallen in Irak!
jajoh je bent geweelllddiiggg
Oud 4 November 2004, 22:42   #122
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
jajoh je bent geweelllddiiggg
Schroef!
  Met citaat antwoorden
Oud 5 November 2004, 00:07   #123
not-known
Guest

Standaard

Citaat:
Heb jij les van van Rossem? lol! Ik vind hm altijd maar een beetje populair praten op tv. Overal een mening over, maar net niet doorgrondend. Imho zoekt hij te vaak een uitweg. Maargoed, dat kan aan mij liggen
  Met citaat antwoorden
Oud 5 November 2004, 19:20   #124
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Beide docenten vinden zichzelf wel interessant, zeker omdat ze ook op TV zijn, maar hun verhalen zijn altijd wel boeiend. Vooral Van Rossem heeft altijd een uitgesproken mening, en inderdaad een geval van 'overal verstand van'
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels