|
Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
.
|
![]()
men kent vast al wel... het warmhammer spel die speelt op de Warcraft3 engine...
Ik heb hem uitgespeeld... maar ik hoopte erop dat er nog een andere campaign is... ik vind het een beetje zwak dat je alleen maar met skirmish met de andere rassen mag spelen en niet zoals bij W3 verschillende campains zijn (ook niet voor die grootte... 3 cd's en W3 maar 1 cd...) worden er nog andere campaigns gemaakt ofzow? of was dit het? zoja.. crap...
![]() |
#2 |
Trots van het noorden.
|
![]()
welke wc3 engine?
![]() anyway ik vind het een te gek spel lekker gore en zo maar ook de voertuigen hebben een taak die bij alle spellen zo moeten zijn ze zijn erg machtig en duur en terecht de shootfirstthanbashintoenemyskull tactiek vind ik ook verfrissend kep de mp nog niet gespeeld trouwens
![]() |
#3 |
.
|
![]()
euh heb je wel eens warcraft 3 gespeeld? dan zie je gelijk de overeenkomsten... de hele gameinterface is zowat hetzelfde.. het menu is ook precies hetzelfde opgebouwd en de ingame filmpjes zijn ook hetzelfde...
ik heb em op normal uitgespeeld.. en het was veel te makkelijk.. als je gewoon 4 van de beste tanks hebt dan breek je door alles heen en schiet je alles naar de kloten.. laat er een terminator squad naast lopen met je commander's en je bent onverslaanbaar... skirmish is een stuk lastiger (op normal) omdat ze je dan ook echt aanvallen zogauw ze kunnen...
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ik moet het spel nog steeds eens nakijken
maar misschien dat je op warhammer fora meer geluk hebt probeer eens www.gwhobby.net/forum ik zie daar iig al een tijd een topic over dow |
![]() |
![]() |
#5 |
Trots van het noorden.
|
![]()
ik vind dat anders er een stuk beter uit zien als wc 3
![]()