|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
vind je dit mooi? wat is er echt óver?
![]() |
#2 |
Ja?
|
![]()
ik vind alleen zilveren armbanden en kettingen mooi bij jongens..
niet van die superdikke ofzo, dat is pooier ;p en ook niet te dun. ![]() met houten kralen ofzo, of weet ik veel wat voor kralen, vind ik ook wel leuk.. en goud en oorbellen (iig van die grote diamanten) vind ik lelijk..
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
jongens met kettingen met kraaltjes enzo
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
persoonlijk kan ik geen sieraden verdragen.. ik kan het gewoon niet aan mijn lijf hebben...
maar ik vind (sommige) jonges met piercings of oorbellen of weet ik veel wat er soms best wel geinig uitzien ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
mn zelfgemaakte kettingen vielen altijd wel in de smaak
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
veteraan
|
![]()
houten kralen.schelpen, ietwat alternatieve kettingen is wel okay... een ring kan ook nog ..
spikes e.d is not done... van die zilveren kettingen/armbanden vind ik echt typerend voor 'kettingvolk' en heb ik ook een spuughekel aan.. zelf heb ik van die soort van knopen in jamaicaanse kleurtjes als armband ..en af en toe een houten kraaltjes achtige ketting, niet te opzichtig.., en ik heb een zilveren ring... (en dat laatste was al erg wennen.....)
![]() |
#7 |
Amanda
|
![]()
goud bij jongens en diamanten enzo vind ik dus echt te triest... pooier achtig enzo. Een ring vind ik nog wel kunnen, wel zilver dan. Oorbellen bij jongens vind ik ook fout. Kettingen kan wel.. maar ligt er dan ook weer aan wat voor ketting het is... kralen ketting enzo.. meer de alternatie kant op vind ik wel weer mooi staan bij jongen, maar dat ligt dan ook weer aan het type jongen.
![]() |
#8 |
pudiecat
|
![]()
wc-ketting
![]()
![]() |
#9 |
FORE!!!
|
![]()
draag eigenlijk geen sieraden ... behalve mn horloge
![]()
![]() |
#10 |
Lid
|
![]()
geef mij maar een vent met tunnels van een mm of 8/10
en tja, sommige onopvallende kralenkettingen vind ik mooi. idem dito met sommige onopvallende armbandjes, maar geen glinsterende, ghe. oja, en piercings vind ik vaak ook mooi bij mannen, maar geeeen wenkbrauw.
![]() |
#11 |
Bianca
|
![]()
Ik heb mijn vriend een ring gegeven gister voor zijn verjaardag, en hij vond hem heel erg mooi. Maar het ligt zeker aan het type jongen, het moet wel staan bij iemand!
![]() |
#12 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
ik vind sieraden eigenlijk totaal niet mooi bij jongens. ik spreek nu niet over een horloge of zo, maar armbanden en ringen en kettingen
![]()
![]() |
#13 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
zijn piercings ook sieraden?
en kleine kettingtjes vind ik kunnen, ringen dan weer niet, zelfde geld voor metalen armbanden |
![]() |
![]() |
#15 |
Nerd
|
![]()
ik draag alleen heel soms kettingen van speciale waarde
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Het enigste wat ik draag is een horloge.
En als ik thuis ben, doe ik deze af. De rest hoort niet bij een jongen. Bij een meisje vind ik het inderdaad wel kunnen en vind ik het wel knap!! |
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
van die alto gekleurde dingen ![]() maar kleine houten kraaltjes of iets dergelijks vind ik dan nog wel kunnen. ringen vind ik meestal niet zo mooi staan bij jongens.. hangt ook wel van de ring/jongen verhouding af. |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
Ik vind zilveren sieraden bij jongens vaak wel mooi, het kan juist heel stylish staan. Je moet wel weten hoe je het moet dragen natuurlijk
![]() Die kralen enzo vind ik meestal niet echt wat, maar als het goed bij iemands stijl past kan het wel leuk zijn. |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Hangt ervan af wat voor persoon het is.
Bij me vriendje staat houtenkralen kettinkjes goed, maar zou hem niet zo gauw zien met van die stekelarmbanden en weet ik veel wat. Terwijl een goede vriend van mij dat wel heeft, en dat staat hem juist weer goed ![]() Piercings bij een jongen vind ik ook wel leuk, maar het moet niet te ordinair worden. |
![]() |