Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Muziek Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 26 December 2004, 21:05   #37
L_angeldc
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QQQ
zeg maar Erik en fijn om te weten dat je m'n verhaaltjes waardeert soms heb ik namelijk een beetje het gevoel alsof ik tegen een stel gabbers (zonder gasten) zit te praten die net wakker zijn en/of wazig uit hun ogen naar de plaatjes tussen de tekst in kijken

anyway, van morgen tot 12 januari zullen jullie dit topic hoog moeten houden want dan ben ik er niet (maar anders up ik wel weer, dext0r is toch bezig met zijn muziekwinterslaap), en tot die tijd ook geen mixtape topic openen anders mis ik weer de boot (verder is een nieuwe ronde daarvan trouwens wel een goed idee (ik moet echt minder haakjes gaan gebruiken (seriously, het begint een verslaving te worden)))
eindelijk, na al die tijd een naam bij de nick
Nou Erik, wat krien al zei : aangenaam kennis te maken
(en ik moet je bekennen dat ik stiekum eigenlijk wel een underground-gabber ben )

Ik heb niet genoeg kennis van jazz om dit topic hoog te houden door allerhande interessante nieuwe posts met hippe jazz artiesten, maar ik denk dat martijn het erg zou vinden als je hem na je terugkeer op 12 januari weer upt hoor

Maar in het nieuwe jaar moet er idd wel weer een mixtape topic komen, want tis een kei leuk idee (zolang er ook genoeg mensen meedoen uiteraard)
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels