|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#7 |
architect of life
|
![]()
Niet mijn bureau, maar de computertafel:
- een bakje met allerlei papieren van de pc - beeldscherm - systeemeenheid - printer - scanner - halogeenlampje - modem - rekenmachine - drie cd's - twee diskettes - nog een rekenmachine - 't scheelt dat iemand - dit gaat lezen - een balpen - nog twee balpennen - een cd-r-stiftje - een woordenboek Engels-Nederlands - een agenda - ongelooflijk veel papier - de reclamefolder van de Carrefour - een of ander boekje - een schriftje - een muismat - een computermuis - een toetsenbord - het basisstation van onze telefoon - een zakdoek ![]() - een pakje papieren zakdoeken - mijn schrift van Esthetica - een kaartje van de Tijd dat niet werkt - boxen -die eigenlijk niet eens aangesloten zijn- - oude boxen die niet meer werken - kladpapier - proper papier - een hoofdtelefoon - een microfoon - een reservemuis - een draadloze muis - een gom - kleurpotloden - een bakje om potloden en stylo's in te leggen, maar da's vreemd genoeg leeg en dan vergeet ik vast wel nog iets