|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Tenzij je mee wilt feesten met die Duitsers, Mark? ![]() - De vriendschap tussen Roda en Mechelen op de tocht staat? ![]() - We gisteren oefenden tegen Alemannia Aachen? - Roda kansloos met 0-2 ten onder ging? - Er meer toeschouwers waren dan bij een eredivisieduel? ![]() - Dat toch vooral kwam door die gekke Duitsers ![]() - Ze niet alleen met sjaals in de meerderheid waren ![]() - Dan hebie het gewoon over een oefenduel en is het bijna uitverkocht.. ![]() - Het op zich wel leuk is als het stadion voor 2 clubs is? ![]() - Er na de Aachen-goals ook gewoon muziek gedraaid werd enzo? - We na afloop een massale feestavond hadden, waarbij we als Fanproject de bar mochten runnen, en dan 50 cent per concumptie kregen? - We dan wel zelf barpersoneel moesten regelen? - Ikke dus de hele avond kon staan tappen ![]() - Er op een gegeven moment een KVM-fan bij mij kwam bestellen? - Hij niet afrekende? - Ik hem achterna ging, en hij zei al bij iemand anders afgerekend te hebben? - Die iemand anders van niks wist ![]() - Ik weer terugging waarop hij agressief begon te doen? - Ik dus wat mensen erbij haalden, die hem verwijderden? - Toen ineens alle Mechelen-fans op ons doken? - Ze behoorlijk dronken waren? - De Aachen-fans zich al de hele avond stonden te ergeren aan ze? (hitler-groet en kanker-moffen zingen) - Zij ons dus te hulp kwamen? - De collega's van Hugo weer 'snel' aanwezig waren? ![]() - We het zelf al geregeld hadden ![]() - Het feest toen verplicht afgelopen moest zijn? - Alle moeite voor niks dus ![]() ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. Laatst aangepast door bartje518 : 16 January 2005 om 11:03 |
|
![]() |
![]() |