|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Heeft er iemand een manier om littekens sneller te laten vervagen.. Ik heb over heel mijn buik een litteken en wil eigenlijk dat het voor de zomer zo wit mogelijk is.. Het is nou alweer 2 maanden geleden het is echt nog zo paars als iets..
Ik smeer der al vitamine e creme op alleen ik merk het resultaat hier niet echt van..
![]() |
#2 |
p 0 m p . .
|
![]()
Masseren helpt. Elke dag 10min ofzo. Maar meestal doen ze dat van af het begin en niet pas na 2maanden...
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Calendulan, Biodermal PCLE en Cardiflor van VSM
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
ik weet niet hoe je het kan laten verdwijnen maar
realiseer je dat je ook mooi bent mét litteken.. Als jij er luchtig over doet zullen anderen zich er echt niet aan storen of het zelfs maar opmerken.... mijn broertje heeft ook een groot litteken op zijn buik, maar daar kijkt nooit iemand naar en zegt niemand iets over, omdat hij er gewoon nonchalant over doet en accepteert dat het er zit.. ik weet ook niet waarom, maar het werkt |
![]() |
![]() |
#5 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Amanda
|
![]()
cardiflor van vsm
![]()
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
KnikkerOog!
|
![]() Citaat:
Dr. L.comL Dokter Leerlingen.com Love .... haha ja ik heb er geen ervaring mee dus ![]() hou me mond maar
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
geduld meid, geduld. |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Super Lid
|
![]()
Volgens mij mag je er ook niet te lang mee in de volle zon, maar licht enzo kan juist geen kwaad, want dat bevordert het genezingsproces. Verder soepel houden met crème, en inderdaad laten masseren.
Mijn broertje had een paar maanden geleden z'n arm aan gruzelementen en heeft nu twee grote littekens op z'n linkerarm van z'n pols tot z'n elleboog (ietsje kleiner)..die zijn nu ook nog helemaal paars en dik. Zijn dokter raadde hem aan om met Eucerin bodylotion te smeren, en hij loopt ook bij de fysiotherapeut. Hoop voor je dat het allemaal goed geneest! ![]()
![]() |
#14 | |
Amanda
|
![]() Citaat:
een vriendin van mij heeft het ook gebruikt op een litteken.. hielp wel aardig ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
veteraan
|
![]()
en wat doet arnica zalf van dr vogel ook alweer? volgens mij vergelijkbaar met wat vsm en al die andere homeopathische zalfjes ook doen....
vroeger smeerde ik het iig altijd op wondjes e.d ... of nee dat moest van mijn moeder ![]()
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Hooi Hooi !
Calendulan helpt goed jah ! heb ik ook gebruikt... maar ik heb ook een vrij groot litteken gehad... maar die werd pas na 8 maanden iets witter... het is nu alweer anderhalf jaar geleden en het is nog steeds niet helemaal mooi... dus... mjah wel goed inblijven smeren jah ;-) xxx |
![]() |
![]() |
#17 |
° Blub °
|
![]()
Bij mij zeiden ze gewoon nivea creme opsmeren, het is gewoon belangrijk dat het genoeg vocht opneemt..
maar van mijn zijn het wel 4 kleine littekens.. maar die vielen deze zomer ook wel op doordat ik 2 heel witte vlekken op mijn buik had (jaja, factor 60 voor gevoelige huid moest ik gebruiken op m'n littekens) En één litteken is pas achter 8maand van kleur veranderd (niet meer paars).. maar zoals de meeste al zeiden zalfjes, cremes,.... wat ik wel raar vind is massage? rek je dan niet juist je littekens uit? En als je er zo mee inzit dat de mensen zullen kijken deze zomer kan je toch nog altijd op je bikini een topje met spaghettibandjes aandoen..
![]() |
#18 |
Lid
|
![]()
Ik zal eens wat gaan smeren..
En over dat masseren. Bij mij deden ze masseren omdt mijn litteken heel erg naar binnen trekt en dan kan het aan de binnen kant ergens aan vast gaan zitten ofzo.. Maar bedankt voor de reacties ![]()
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |