Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 5 February 2005, 18:05   #28
BlackTurtle
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Gast, let op het vraagteken en voel je eens niet zo aangevallen. Ik dacht dat je aan het generaliseren was en dus inderdaad over één kam aan het scheren was. Niet voor niets was het een vraag... een vraag om verduidelijking. Als je het zo bedoelde zoals ik dacht dan zou je inderdaad dom zijn. Nu je uitgelegd hebt wat je bedoelt, niet. Ik ben trouwens niet zo kortzichtig om iemand absoluut niet te mogen als ik het met iemand niet eens ben via internet Ik vind je standpunten vaak belachelijk, maar daar kunnen we normaal over discussiëren namelijk. Als dit al onder de gordel is dan stel ik voor dat je even in de spiegel kijkt.
ik mag mensen soms al niet voor veel minder.

maar ik moet zeggen dat dit een mooie manier is om jezelf tegen te spreken, anderzijds accepteer ik je kritiek wel, sterker nog ik kan het wel waarderen.

maar geef dan tenminste wel toe dat het een erg dubbelzinnige vraag is.

hij was wel zo genuanceerd en intelligent genoeg , met andere woorden, jij stomme strontboer bent dat niet, zo vat ik het op, en ik ben er van overtuigd dat het enigsinds zo bedoeld was, doch mooi geformuleerd om de ware boodschap te verdoezelen.

vergezocht, misschien, maar jij hebt het bedacht.

en nu weer ontopic voordat er 1 van ons een bitchsslap voor ze hol krijgt
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels