|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Je hebt geen toestemming om deze pagina te bekijken. Dit kan komen door een van de volgende redenen:
Je hebt geen toestemming om deze pagina te benaderen. Probeer je wellicht iemand anders zijn reactie aan te passen of de administratieve functies te benaderen? Controleer of je de rechten hebt om deze actie door te voeren in de Forum Rules. Als je probeert te reageren, de beheerder zou je account uitgeschakeld kunnen hebben, of het wacht nog reeds op activering Logged in user: volumeknopje [logout] Ik vroeg me al af hoe ik het in godsnaam voor elkaar kreeg zo snel geband te worden ![]() Kwam het omdat ik mn emailadres gewijzigd had en dus weer ff zo'n bevestig-hier-dat-je-dit-bevestigt-link aan moest klikken... |
![]() |
![]() |
#2 |
boooooooooooooooooooring
|
![]()
ik was net opeens niet ingelogd :/ ik d8 van WTF??! maar moest me ff inloggen
![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Nou, je bent niet gebanned anders zou je hier niet kunnen posten
![]() Het ligt hoogstwaarschijnlijk aan dat je bijvoorbeeld op een editknopje hebt gedrukt van iemand anders z'n post of zoiets dergelijks. Je kunt als forumlid alleen je eigen posts binnen een bepaalde tijd editten/verwijderen. |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
en gisteren waren ineens alle opties omgedraaid: template veranderd, emailadres ineens zichtbaar, enzovoort
![]() een Onbepaalde Kracht op t forum heeft iets tegen mij denk ik ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
dat was best wel een shock ja, zo he
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Ik vroeg me al af hoe ik het in godsnaam voor elkaar kreeg zo snel geband te worden Kwam het omdat ik mn emailadres gewijzigd had en dus weer ff zo'n bevestig-hier-dat-je-dit-bevestigt-link aan moest klikken... |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Alsjeblieft Jamiel:
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |